پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برنامه ۶ ماهه اول سال ۹۵ گروه کوهنوردی چکاد + جدول

گروه کوهنوردی چکاد ساری همه ساله در بازه زمانی ۶ ماهه برنامه کوهنوردی و طبیعت گردی به ویژه در ارتفاعات پارک ملی کیاسر ( شاهدژ ) را در دستور کار خود قرار می دهد.

1

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، گروه کوهنوردی چکاد ساری همه ساله در بازه زمانی ۶ ماهه برنامه کوهنوردی و طبیعت گردی به ویژه در ارتفاعات پارک ملی کیاسر ( شاهدژ ) را در دستور کار خود قرار می دهد.

 

گروه چکاد به سرپرستی کمیل قاسمپور و با اعضای این گروه که اکثراً از بومیان و فرزندان چهاردانگه هستند در این برنامه به فعالیت هایی مانند کمک به محیط بانان، تمرین تکنیک های سنگ نوردی، عکاسی حیات وحش، گشت های طبیعت گردی برای امن کردن منطقه برای حیوانات و … می پردازند.

 

اعضای دائم این گروه طبیعت دوست آقایان کمیل قاسمور، عباس علیپور، جابر سبک روح، حجت آهنگری، کاوه آتنی، حامد تیزرویان و محمد بزرگ زاده می باشند.

 

پایگاه خبری چهاردانگه به اعضای این گروه حامی محیط زیست و همچنین به همه ی محیط بانان زحمت کش و پر تلاش پناهگاه حیات وحش دودانگه و چهاردانگه و پارک ملی کیاسر ( شاهدژ ) خسته نباشید گفته و از همه ی مردم به ویژه بومیان و روستاییان ساکن در حریم این پناهگاه عظیم گیاهی و حیوانی تقاضا دارد تا در راه حفظ امنیت حیات وحش و ایجاد بستر مناسب برای حیات این گونه های بی نظیر و کم نظیر  با این عزیزان همکاری نمایند.

 

۹۵-۶-mah

 

1 نظر
  1. کمیل قاسم پور می گوید

    سلام و خسته نباشید
    بابت انتشار فعالیت ها و برنامه گروه ممنوم از شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.