پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برنامه اتصال ۵۰ روستای مازندران به شبکه ملی اطلاعات

0

اسماعیل اعزی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از برنامه ریزی و هماهنگی لازم جهت اجرایی شدن ۳۰ سایت تلفن همراه به منظور تامین پوشش ارتباطی و اتصال ۵۰ روستای استان مازندران به شبکه ملی اطلاعات در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

او اشاره به وضعیت اجرای پروژه‌های ارتباطی در مناطق مختلف روستایی در مازندران، افزود: الویت اجرای پروژه‌های ارتباطی در مناطق روستایی، اجرای پروژه‌ها در روستا‌هایی است که دارای ضعف پوشش بوده و نیازمند تقویت و توسعه می‌باشند و طی برنامه ریزی‌های انجام شده انشالله امسال بلحاظ اجرای پروژه‌های ارتباطی سال پرباری خواهیم داشت.

اعزی گفت: هم اکنون تعداد ۳۰ سایت جدید داریم که در مراحل مختلف اجرایی قرار دارند و پس از تکمیل راه اندازی خواهند شد و با راه اندازی این سایت‌ها تعداد ۵۰ روستا در مناطق مختلف استان مازندران تا خرداد ماه سال جاری به شبکه اینترنت پرسرعت همراه متصل خواهند شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران افزود: انتظار داریم در سال جاری فرمانداران محترم، بخشداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این پروژه‌ها همچون گذشته با حمایت‌های خود ما را در پیشبرد سریع این پروژه‌ها یاری نمایند تا با سرعت بیشتری شاهد پیشرفت و نهایی شدن اجرای پروژه‌های ارتباطی در سراسر استان به ویژه مناطق کم برخوردار باشیم.

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.