پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برنامه‌ریزی ویژه دولت برای رفع کامل نقاط حادثه‌ خیز محور‌های مازندران

0

سید محمود حسینی پور استاندار  مازندران به همراه سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور در حاشیه بازدید از پلیس راه “ساری – میاندورود- نکا “، گفت: دولت برای رفع ۱۰۰ درصدی نقاط حادثه خیز در جاده‌های استان با هدف افزایش رفاه و تسهیل در تردد هموطنان برنامه ریزی ویژه در سال جدید دارد.

او افزود: زیرساخت‌های جاده‌ای مازندران در آینده نزدیک شاهد تحول خوبی خواهد بود و از نگاه ملی توجه ویژه‌ای در حال انجام است.

حسینی پور گفت: حضور معاون اول رئیس جمهور در تعطیلات نوروزی امسال و بازدید میدانی از جاده چالوس اقدام بزرگی بود که از مهمترین اقدامات این بازدید دستور معاون اول رئیس جمهور به وزیر راه و شهرسازی برای سه جاده مواصلاتی مازندران همانند جاده “چالوس، هراز و سوادکوه” بود تا برنامه ویژه‌ای برای آنها ارائه شود.

او افزود: در هر سه محور مواصلاتی و شریانی مازندران حدود ۹۳ درصد اقدامات لازم انجام شده و تنها ۷ درصد کار باقی مانده است که در آینده نزدیک اجرایی می‌شود.

استاندار مازندران گفت: در مسیر راه‌ها گزارشات فنی خوبی ارائه شده و امیدواریم با همت دولتمردان در سال جدید، بخشی از مشکلات زیربنایی محور‌های استان تا پایان سال حل شود.

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.