پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برنامه‌ریزی ساخت ۱۵ هزار‌ مسکن محرومین توسط جهادگران مازندرانی

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سردار سیاوش مسلمی در همایش تجلیل از جهادگران استان اظهار کرد: اعتبار ۶۰ هزار میلیارد تومانی به استان مازندران برای این اجرای اقدامات جهادی چون آبرسانی هزار و ۳۰۰ روستا و ساخت ۱۵ هزار مسکن محرومان  اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: گروه های جهادی در نوزده پروژه بیش از ۷۶ مخزن آب در روستاها نصب کردند که اگر این کار به پیامان‌کاران واگذار می‌شد،  بیش از ۲ هزار میلیارد هزینه برمیداشت.

مسلمی با بیان اینکه هر کار نشدنی به وسیله گروه های جهادی و به واسطه ی اعتقاداتشان انجام میشود، تصریح کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ جهیزیه تنها در ۶ ماهه اول امسال با ارزش ریالی بیش از ۸۰ میلیارد تومان به نوعروس و دامادها اهدا شد.

*روحیه جهادی رعشه به تن دشمنان انداخت

فرمانده سپاه کربلا با تاکید نگرانی دشمنان از اقدامات جهادی ایرانیان، یادآور شد: کاری که امروز در سرزمین‌های اشغالی در حال اتفاق افتادن است نیز از همین روحیه جهادی و انقلابی نشات می‌گیرد.

وی با بیان اینکه به برکت شهدای غزه شاهد نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی خواهیم بود، اظهار کرد: رژیم پوشالی صیهونیست به خیال خودش همه دنیا را توجیه کرد که بزرگ‌ترین ارتش دنیا و بزرگترین سیستم امنیتی دنیا را تحت عنوان موصاد دارد، امروز مغلوب روحیه شهادت طلبی و جهادی و انقلابی رزمندگان غزه شده است.

 مسلمی اضافه کرد: آنچه در فضای مجازی از این رویداد بزرگ تاریخ‌ساز در جریان است، سانسور استکبار می‌باشد.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه تنها راه برون‌رفت از همه چالش‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور داشتن روحیه جهادی و ایثار است، گفت: دشمن با همه ابزارش به‌دنبال گرفتن این روحیه از ماست که افراط و تفریط در برخی موضاعات، داشتن مدیران نالایق در جامعه و تجمل‌گرایی از جمله این ابزار است.

پایان پیام/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.