پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برق صنعت آمل مقطعی قطع شد

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سید عباس حسینی عصر امروز در نشست مدیریت مصرف برق این شهرستان، اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن فصل تابستان و افزایش دمای هوا، نیاز است تا هم مردم و هم مسؤولان برای کاهش قطعی و سپری کردن تابستانی با کمترین قطعی برق دست به دست هم دهند و در مدیریت مصرف و کاهش آن برای استفاده همه مردم تلاش داشته باشند.

وی افزود: برای کاهش قطعی برق و استفاده مردم از نعمت برق، از روزهای گذشته تاکنون برق واحدهای صنعتی و کارخانجات برای مدیریت مصرف خانگی و مدیریت مصرف در تابستان قطع می‌شود.

فرماندار ویژه آمل با اعلام اینکه نشست مدیریت مصرف برق از این پس به صورت مستمر و منظم برگزار می‌شود تا به تصمیمات اساسی منجر شود، تصریح کرد: برای کاهش مصرف برق در آمل برق واحدهای صنعتی شهرستان به صورت نوبتی قطع می‌شود البته تلاش می‌کنیم با مدیریت هوشمندانه مصرف برق، میزان قطعی برق خانگی در ایام پیک مصرف را کاهش دهیم.

این مسؤول با اشاره به همکاری و همراهی واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان آمل در راستای کمک به کاهش مصرف، خاطرنشان کرد: یک پنجم برق مصرفی استان مازندران در شهرستان آمل انجام می‌شود که با قطعی برق واحدهای تولیدی، این میزان برای ایام پیک مصرف برنامه‌ریزی می‌شود.

حسینی تأکید کرد: از بانک‌ها و واحدهای بزرگ صنفی نیز درخواست شد تا از دستگاه ژنراتور برای تأمین برق در ایام اضطراری و گرمای تابستان بهره بگیرند.

معاون استاندار مازندران با اشاره به مصرف بالای تابلوهای تبلیغاتی و واحدهای صنفی پرمصرف، بیان کرد: لازم است مسؤولان تابلوهای تبلیغاتی دیجیتالی، واحدهای صنفی پرمصرف و واحدهای تجاری در ایام تابستان و افزایش گرمای هوا برای تأمین برق شهروندان، مدیریت منابع انرژی را در دستور کار قرار دهند.

حسینی یادآور شد: باید برای اصلاح الگوی مصرف و کاهش مصرف برق در روزهای گرم تابستان فرهنگ‌‎سازی لازم انجام شود و آموزش‌های مدون و منظم اعمال گردد.

فرماندار ویژه آمل گفت: برای کاهش مصرف برق لازم است برنامه‌ریزی و تولید محتوای رسانه‌ای در سطح شهرستان در دستور کار قرار گیرد.

این مسؤول بیان کرد: با مدیریت مصرف توسط نهادها و شهروندان، تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا قطعی برق در ایام پیک بار مصرف به حداقل میزان ممکن برسد تا همه در گرمای هوا با حداقل قطعی دچار کلافگی نشوند.

 /۸۶۰۱۲/ح


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.