پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برقراری پرواز ساری ـ اکتائو قزاقستان

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سعدالله وطن‌خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برقراری پرواز ساری ـ اکتائو خبر داد و اظهار کرد: در راستای توسعه گردشگری و حسب رویکرد دولت مردمی و منویات استاندار مازندران، پرواز در مسیر ساری ـ اکتائو( قزاقستان ) دایر شده است.

وی گفت: با توجه به چشم‌اندازهای طبیعی و خدادادی استان مازندران و از طرفی مراودات بازرگانی، اقتصادی و اجتماعی بین استان مازندران و کشورهای حاشیه دریای خزر، پیگیری‌های زیادی در این خصوص صورت گرفت که در نهایت منتج به راه‌اندازی مسیر پروازی شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اضافه کرد: پرواز در مسیر ساری ـ اکتائو ـ ساری روزهای سه‌شنبه در تاریخ ۱۶ و ۳۰ خردادماه ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی شده که در آینده نزدیک مسیر ساری ـ آستاراخان  ( روسیه ) ـ ساری نیز اضافه خواهد شد.

وطن‌خواه توسعه مسیرهای هوایی را از راهبردهای این اداره کل در فرودگاه‌های استان مازندران در راستای تدابیر و سیاست‌های کلان استان و محورهای گردشگری کشور خواند و افزود: در آینده نزدیک نیز با توجه به صدور مجوز مرز هوایی رامسر شاهد برقراری پروازها در مسیر رامسر ـ  مسقط ( عمان ) ـ رامسر خواهیم بود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.