پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برقراری دیپلماسی دریایی از اهداف جمهوری اسلامی است/ جوانان مجریان گام دوم انقلابند

0

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، دریادار حبیب‌الله سیاری در سومین همایش علمی ـ کاربردی الگوی مطلوب فرماندهی در آجا( منطبق بر بیانیه گام دوم ) به میزبانی نیروی دریایی نوشهر برگزار شد،در سخنانی اظهار کرد: حرکت ما به سمت دریای آزاد و برقراری دیپلماسی دریایی با کشورهای منطقه و فرامنطقه تلاش ما را در جهت نشان دادن اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کمک به حرکت تمدن نوین اسلامی نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب به این موضوع اشاره شد،گفت: نیروی دریایی ما مصمم است با فرماندهان و مدیران آینده که در دانشگاه‌های امام خمینی نوشهر حضور دارند این حرکت ارزشمند را در آینده دنبال کنند.

 

سیاری با اظهار اینکه اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بر دوش جوانان است، افزود: دانشجویان امروز مدیران و فرماندهان آینده ارتش جمهوری اسلامی هستند و نباید از مدیریت جهادی که الهام گرفته از ایمان اسلامی و اعتقاد به اصل ما می‌توانیم است، غفلت کرد.

معاون هماهنگ کننده ارتش افزود: اجرایی شدن گام دوم انقلاب با هفت سرفصل و همچنین با همت این جوانان در آینده اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه جوانان که در این دانشگاه آموزش و تربیت می‌بینند قطعا کسانی هستند که توانایی اجرای هفت سرفصل بیانیه گام دوم انقلاب را در ارتش به عنوان دیپلماسی دریایی در دریای آزاد به مرحله اجرا در بیاورند، گفت: تقوا، اخلاص، خلاقیت، خودباوری، اعتماد به نفس، ولایتمداری، ابتکار، شهادت‌طلبی، علم و آگاهی داشتن، بصیرت، نگاه به آینده، ایثار و … از ویژگی‌های فرماندهی است که در آینده نیز باید فعال باشد.

سیاری در ادامه به مهم‌ترین شاخص‌های فرماندهان و مدیران الگو اشاره و بیان کرد: ایمان به خدا و تقوا، ولایت‌مداری، شجاعت، صبر، اخلاص، پرهیز از تجمل‌گرایی، تواضع، نظم و انضباط، مشورت و تصمیم‌گیری، دانش و علم دشمن‌شناسی، دشمن‌ستیزی، توجه به نگهداری بیت‌المال، توجه به پژوهش و ایجاد انگیزه در کارکنان، اهتمام بهداشت و سلامت از دیگر ویژگی‌های فرمانده مطلوب است.

انتهای پیام/۸۶۰۶۱/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.