پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برف پاییزی ارتفاعات مازندران را سفیدپوش کرد/تردد در جاده‌های مازندران جریان دارد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، براساس پیش‌بینی هواشناسی استان، از ۳۰ مهر تا ۳ آبان استان‌های شمالی به ویژه مازندران هفته‌ای بارانی، سرد و برفی را در ارتفاعات و مناطق کوهستانی تجربه می‌کنند.

روز گذشته ۱ آبان ماه شاهد بارندگی شدیدی در شهرهای مازندران بودیم که بنا به گزارش مدیریت بحران استان، بیشترین میزان بارندگی از ساعت ۹:۳۰ تا ساعت ۲۱:۳۰ بوده که شهرستان نوشهر  ۲۵ میلی‌متر، جویبار ۲۲ میلی‌متر، ساری ۱۳ میلی‌متر و بابلسر ۱۱ میلیمتر بارندگی ثبت شد.

رئیس پلیس‌راه مازندران هم امروز ۲ آبان ماه با اعلام وضعیت راه‌های مازندران به خبرنگاران، گفت: امروز شاهد بارش برف پاییزی در ارتفاعات پل زنگوله کندوان و بارش باران در محورهای ساحلی استان هستیم که بارش برف از روز گذشته شروع شده است.

یدالله جهان‌تاب با بیان اینکه در تمامی محورهای ساحلی استان نیز شاهد بارش باران و لغزندگی سطح جاده‌ها هستیم، تصریح کرد: تردد خودروها در تمامی جاده‌های شمال برقرار است.

وی با اعلام اینکه ارتفاعات استان مازندران مه‌آلود و با کاهش دید همراه است، تصریح کرد: هنوز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام نشده است.

جهان‌تاب توصیه کرد: مردم و مسافران  برای اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌ها و انسدادها با شماره‌تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۲ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش‌شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.