پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برفی شدن گردنه‌ها در کندوان و هراز

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، بیست و چهارمین روز از زمستان امسال درحالی سپری می‌شود که شاهد بارش باران، بارش برف در ارتفاعات و کاهش دمای هوا هستیم.

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت جاده‌های مازندران، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد بارانی و لغزندگی محورهای سوادکوه، کیاسر و محورهای ساحلی استان هستیم.

وی با اشاره به بارش برف در گردنه‌های ولی‌آباد کندوان و امامزاده هاشم هراز، گفت: از لحاظ ترافیکی تردد در محورهای استان به‌صورت عادی و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران با هشدار نسبت به احتنال ریزش و رانش در محورها، تصریح کرد: توجه به سرعت مطمئنه، پرهیز از سرعت و سبقت در طول مسیر ترافیکی و خودداری از حرکات مخاطره‌آمیز و توجه به هشدارها همواره مورد تاکید است.

*ادامه بارش‌ها تا فردا در آسمان مازندران 

احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران نیز در گفت‌وگویی، اظهار کرد: از بامداد امروز با شکل‌گیری جریانات شمالی و عبور موج ناپایدار شاهد بارندگی و کاهش دما هستیم که ارتفاعات استان ابری و مه‌آلود همراه با بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: بیشترین ارتفاع برف از بطاهرکلای بلده با ۱۵ و دناعلیای چالوس با ۵ سانتی‌متر و بیشترین بارش باران هم از سرلیماک رامسر با ۹ و خشکه‌داران تنکابن با ۸.۵ میلی‌متر به ثبت رسید.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد:روز شنبه شاهد کاهش ناپایداری موقتی و  از اواخر روز یک‌شنبه و دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی شاهد بارندگی، وزش باد، کاهش دما هستیم.

 /۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.