پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بررسی ۴۹۹ شکایت نامزد‌های شورا‌های شهر در مازندران‌

0


به گزارش خبرگزاری فارس مازندران، مهدی سعادتی رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات استان مازندران بعدازظهر امروز در سومین همایش مسؤولان هیات‌های نظارت بر انتخابات استان مازندران که در مجتمع ورزشی تفریحی نفت محمودآباد برگزار شد، اظهار کرد: هیأت عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌های مازندران از ۱۲ اردیبهشت ماه کار بررسی شکایات نامزد‌های شورا‌های اسلامی شهر‌های مازندران را آغاز کرد که تا ۲۱ اردیبهشت ماه ادامه داشت.

وی افزود: در مدت ۱۰ روز شکایت ۴۹۹ نامزد بررسی شد که آمار تاییدشدگان پس از ثبت در سامانه، رسانه‌ای می‌شود و نتایج بررسی شکایت نامزد‌ها در هیات عالی نظارت ۲۲ اردیبهشت ماه به ستاد انتخابات استان اعلام می‌شود و  ۲۳ اردیبهشت ماه از سوی ستاد انتخابات به فرمانداری‌ها اعلام می‌شود و در نهایت ۲۴ اردیبهشت ماه فرمانداری‌ها نتیجه را به نامزد‌ها اعلام می‌کنند.

سعادتی تصریح کرد: بررسی صلاحیت نامزد‌های انتخابات شورا‌های روستا‌های مازندران نیز از ۱۶ اردیبهشت ماه در هیأت نظارت بخش آغاز شد و تا ۳۱ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت، اول خرداد ماه هیأت نظارت نتایج را به هیأت اجرایی بخشداری اعلام و دوم خرداد ماه به نامزد‌های معترض اعلام می‌شود.

رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات استان مازندران خاطرنشان کرد: نامزد‌های رد صلاحیت شده روستا‌ها نیز به مدت چهار روز یعنی تا ۶ خرداد فرصت شکایت به هیات نظارت شهرستان را دارند.

این مسوول تاکید کرد؛ هیأت نظارت شهرستان ۱۰ روز فرصت بررسی پرونده‌ها را تا ۱۵ خرداد ماه برعهده دارد، ۱۶ خرداد ماه هیأت نظارت شهرستان‌ها نظر قطعی را اعلام می‌کنند و در تاریخ ۱۷ خرداد ماه اسامی کاندیدا‌های تایید صلاحیت شده آگهی می‌شود.

 /۸۶۰۴۸/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.