به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از برنا؛ با حضور مقام عالی دولت در استان، مشکلات واحد تولیدی کارخانه سیمان کیاسر به همراه شرکت های چوب و کاغذ مازندران و در کوهی رستمکلا در جلسه ستاد تسهیل سرمایه گذاری و رفع موانع تولید استان مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای برون رفت از موانع پیش روی این واحدها اتخاذ گردید.

استاندار مازندران در جلسه ستاد تسهیل سرمایه گذاری و رفع موانع تولید استان گفت: تاکنون 406 واحد تولیدی، متقاضی بهره مندی از تسهیلات بسته رونق تولید سال 96 هستند که از این تعداد 171 واحد، مصوبه کمیته بررسی و کارگروه تسهیل را برای معرفی به بانک های عامل دریافت کرده اند.

ربیع فلاح جلودار با اشاره به این که همه تلاش و هم افزایی دستگاه های مسئول استان، استمرار بخشیدن به فرآیند تولید در بخش های مختلف است، یادآور شد: حفظ تولید و اشتغال موجود و تقویت آن، ضمن رعایت قانون مورد توجه جدی دستگاه های مسئول و بانک های عامل قرار کیرد.

ربیع فلاح با تاکید بر این که در پرداخت بسته رونق تولیدی به واحدهای تولیدی، توزیع و پراکنش متوازن منطقه ای همچون سال گذشته رعایت شود، تصریح کرد: فرمانداران در این راستا مجدانه تر پای کار بیایند و روند پرداخت تسهیلات سرعت یابد.

وی بر تداوم نظارت بر نحوه هزینه کرد تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی از سوی دستگاه های نظارتی تاکید نمود و ابراز داشت: از ظرفیت بانک های خصوصی در پرداخت تسهیلات بسته رونق تولید بیش از پیش بهره گیری شود.