پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بررسی مشکلات بهداشت درمان شهر کیاسر با حضور مسئولان مرکز بهداشت شهرستان ساری

رئیس شورای اسلامی شهر کیاسر گفت: مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهر کیاسر با حضور مسئولان مرکز بهداشت شهرستان ساری مورد بررسی قرار گرفت.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر کیاسر، سید حسن موسوی اظهار داشت: جلسه شورای شهر کیاسر با حضور مسئولین مرکز بهداشت شهرستان ساری به منظور بررسی مشکلات بهداشتی و درمانی شهر کیاسر در دفتر شورای شهر کیاسر برگزار شد.

وی افزود: اعضای شورای اسلامی شهر کیاسر در این جلسه به مشکلات حوزه بهداشتی و درمانی شهر پرداختند و خواستار پیگیری جهت رفع مشکلات مطرح شده از سوی مسئولین بهداشت شهرستان شدند

رئیس شورای اسلامی شهر کیاسر به مشکلات مطرح شده حوزه بهداشت و درمان از سوی اعضای شورای شهر اشاره کرد و گفت: مهمترین مشکل مرکز درمان بستر شهر انتقال بیماران به مراکز درمانی مرکز استان می باشد که در این زمینه مشکلاتی از قبل وجود داشت و همچنان حل نشده است.

موسوی گفت: برخی از مشکلات در بازدید های قبلی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان مانند مشکل کمبود دارویی در مرکز درمان بستر شهر کیاسر مرتفع شد ولی مشکل انتقال نمونه های آزمایشگاهی به شهر ساری همچنان باقی است.

وی با اشاره به اهمیت توجه به معقوله بهداشت در شهر کیاسر افزود: متاسفانه دفع فاضلاب های خانگی در شهر کیاسر از نظارت کافی برخوردار نیست.

پس از پایان جلسه اعضای شورای اسلامی شهر کیاسر و مسئولین مرکز بهداشت شهرستان ساری با حضور در مرکز درمان بستر کیاسر از بخش های مختلف این مرکز درمانی بازدید کردند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.