پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بررسی تکمیل و توسعه دو نیروگاه زباله سوز مازندران با حضور شرکت چینی

یک شرکت چینی که تاکنون بخشی از تجهیزات مکانیکی نیروگاه‌های زباله سوز را تامین کرده از دو نیروگاه زباله سوز مازندران بازدید کرد

0

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، شرکت تای یوان بویلر، طرف چینی شرکت TTS که بخش مهمی از تجهیزات مکانیکی نیروگاه‌های زباله سوز تهران، نوشهر و ساری را تامین و ارسال نموده است از نیروگاه زباله سوز شهر‌های نوشهر و ساری بازدید کرد. ‎

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری مازندران در این جلسه گفت: با توجه به اینکه بیش از یک دهه از انعقاد قرارداد طرح نیروگاه زباله سوز نوشهر می‌گذرد تا مدتی قبل این طرح ناتمام باقی مانده بود و از پیشرفت فیزیکی پایینی برخوردار بود.

انگوران افزود: دولت سیزدهم و رئیس جمهور، وزیر کشور و مدیران و مسوولین سازمان شهرداری‌ها با حضور و بازدید میدانی از زباله سوز ساری و نیز رهنمود‌ها و اهتمام ویژه استاندار، معاونت هماهنگی امور عمرانی و این اداره کل مصمم است که هر دو پروژه رو به بهره‌برداری کامل برسانند.

از آنجائیکه موضوع کرونا، تحریم و موارد دیگری در سال‌های ماضی مانع از پیشرفت کار شده بود، در یکی دو سال اخیر با پیگیری و تامین و تخصیص اعتبار لازم، نیروگاه زباله سوز نوشهر اتمام و به بهره‌برداری رسیده و نیروگاه زباله سوز ساری نیز با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد به سرعت در دست اجرا می‌باشد.

انگوران، خطاب به شرکت طرف چینی خواست ضمن همکاری و تسریع در ارسال تجهیزات، باتوجه به طولانی شدن زمان، بروز رسانی و اورهال نمودن تجهیزات را متناسب با پیشرفت علم و تکنولوژی در جهان، در دستور کار خود قرار دهید.

جی، مدیر بخش توسعه نیروگاه‌های زباله سوز کارخانه تای یوان بویلر نیز گفت: ما بعنوان یک شرکت پیشرو در زمینه احداث نیروگاه زباله سوز متعهد به بروز رسانی تجهیزات خواهیم بود

او همچنین اعلام داشت که بر اساس بازدید‌های فنی، تجهیزات نصب شده در حد مطلوبی می‌باشد و در ادامه موارد تکمیلی جهت حفظ و نگهداری مطلوب‌تر تجهیزات طرح به مدیران فنی شرکت ایرانی رائه گردید.

این اولین سفر مدیریتی و کارشناسی شرکت تای یوان بویلر بعد از بیماری همه گیر کرونا و محدودیت‌های تردد اتباع چین به دیگر کشورها، به ایران بوده و طرف چینی اظهار امیدواری کرد که بتوان از توانمندی و ظرفیت‌های ایران در جهت توسعه این تکنولوژی پاک در جهان استفاده نماییم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.