پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بررسی ایجاد سازه‌های ویژه در نقاط پرخطر کندوان

0

حسن جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران درباره وضعیت محور کندوان، اظهار کرد: با پیگیری‌هایی انجام شده اعتباری برای حل مشکل ریزش سنگ و بروز حوادث در محور کندوان اختصاص پیدا کرده که در حال انجام مجوز، بحث انتخاب پیمانکار هستیم.

وی با بیان اینکه برآوردهای لازم برای حل مشکل ریزش و رانش در نقاط استراتژیک محور کندوان انجام شده است، افزود: باتوجه به برآوردهای انجام شده و پیگیری محور و سایر مسائل از تیر ماه اقدامات اجرایی در محور کندوان آغاز می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران طول راه در محدوده مازندران کندوان ۸۷ کیلومتر است، تصریح کرد: بارش بی‌سابقه باران موجب بروز خسارت‌هایی در سطح محور شد که بحث فرسایش خاک و سنگ و قدمت این جاده مشکلات را بیشتر کرد.

جهانیان یادآور شد: البته کندوان جز محورهای کوهستانی استان محسوب می‌شود که باتوجه به این شرایط  نیاز به کار آورد.

وی با اعلام اینکه باتوجه به انجام اقدامات لق‌گیری و ایمن‌سازی کمتر خسارت دیدیم، افزود: بیشترین خسارت هم در پیچ کمر زرد بود که وجود صخره‌های سنگی کار را دشوار کرده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: امروز به همراه تیمی از پیمانکاران در سطح محور کندوان حضور داریم و به‌دنبال راهکار برای ایجاد سازه‌های ویژه هستیم تا بتوانیم طرح را نهایی کنیم.

جهانیان خاطرنشان کرد: اقدامات کوتاه‌مدت طی امروز و فردا انجام می‌دهیم ولی در کنار آن باید برنامه‌ریزی برای انجام اقدامات بلندمدت ایجاد سازه‌های ویژه در نقاط پرخطر کندوان را در دستور کار داریم.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.