پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برخورداري بخش کشاورزی ساري از 1.5 میلیون ليتر نفتگاز

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومي مدیریت جهاد كشاورزي شهرستان ساری، فرزین فرهادی گفت: در آبانماه امسال 324 درخواست سوخت براي واحدهاي دامداری، مرغداری، صنایع تبدیلی و ماشین آلات کشاورزی شهرستان ساري صادر شد كه از اين تعداد یک میلیون و 520 هزار و 150 لیتر نفتگاز در اين شهرستان توزيع شد.

سرپرست مدیریت جهاد كشاورزي شهرستان ساري با بیان اینکه 59 درخواست تامین سوخت برای واحدهای مرغداری این شهرستان صادر شد، ادامه داد: از این تعداد 692 هزار و 500 لیتر نفتگاز بین واحدهای مرغداری دارای مجوز صنعتی معتبر توزیع شد.

وی ادامه داد: 12 درخواست سوخت براي واحدهاي دامداری شهرستان ساري صادر شد كه از اين تعداد 19 هزار و 500 لیتر نفتگاز بین واحدهای پرورش دهنده دام سبک و سنگین دارای مجوز صنعتی و سنتی اين شهرستان توزيع شد.

فرهادی افزود: 251 درخواست سوخت برای ماشین آلات کشاورزی، صنایع تبدیلی و گلخانه صادر شد که از این تعداد 808 هزار و 150 لیتر نفتگاز در شهرستان ساری توزیع شد.

این مسؤول با اشاره به اینکه مرغداران و دامداران شهرستان ساری باید با مراجعه به سامانه مدیریت درخواست فرآورده های نفتی و بارگذاری برگه جوجه ریزی، برگه بهداشت و پروانه بهره برداری سوخت مورد نیاز خود را درخواست کنند، بیان کرد: پس از برآورد و تایید مقدار سوخت مورد نیاز آن واحد توسط اداره امور دام شهرستان، مرغداران و دامداران می توانند با مراجعه به پایانه شرکت نفت، فرآورده نفتی مورد نیاز خود را دریافت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.