پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برجام را با مقاومت مقابل دشمنان ادامه می‌دهیم

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، حجت اسلام محمد قاسمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساری از مسئولان خواست تا در این راستا فریب اروپائیان را نخورند و به یاد داشته باشند که آنان بدون اجازه آمریکا آب نمی خورند.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران با خون جوانان کشور آبیاری شده و ما حسب وظیفه همواره تابع آرمان های شهیدان و جانبازان هستیم.

خطیب نماز جمعه ساری عدم اطمینان به آمریکا و اروپا را از تاکیدات مقام معظم رهبری دانست و افزود: همه ما در حوزه های سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی پیرو رهنمودهای ایشان هستیم و فعالیت می کنیم.

او یاد آور شد: کشورهای اروپایی که اینک ادعای دوستی با ایران را دارند در جنگ تحمیلی همواره پشتیبان صدام بودند و برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از هیچ اقدامی فروگذار نکردند.

امام جمعه موقت ساری در بخش دیگری به فصل برداشت برنج در مازندران اشاره کرد و از دولت به ویژه وزارت جهاد کشاورزی خواست حامی و پشتیبان کشاورزان بوده و دست دلالان برنج را کوتاه کند.

قاسمی همچنین از عموم شهروندان مازندران برای برگزاری سوگواری محرم قدر دانی کرد و گفت : حضور جوانان در این مراسم نشانگر اعتقاد آنان  به آموزه های دینی است.

او امر به معروف و نهی از منکر را از اهداف قیام عاشورا دانست و افزود: برگزاری نماز اول وقت همواره بایدتوسط عاشقان  اهل بیت رعایت شود.

/۱۸۹۹/۹۹۱۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.