پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برترین‌های فوتبال مازندران در سال ۹۵ انتخاب شدند + عکس

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از مازند فوتبال، مهدی رضی درباره این ابتکار جدید و نو و انتخاب برترین‌ها توسط هواداران فوتبال، گفت: با مشارکت مردم فوتبال فهم مازندران و حمایت‌های همه‌جانبه آنها موفق شدیم برای نخستین‌بار در استان برترین‌های فوتبال مازندران را انتخاب کنیم.

وی با تشکر از تمامی مربیان، داوران، بازیکنان و تمامی هواداران فوتبال مازندران که در بهتر برگزار شدن انتخاب برترین‌های مازندران سهیم بودند، تصریح کرد: فوتبال و فوتبالی‌های مازندران همیشه برترین هستند و برای همین انتخاب یک نفر به‌عنوان چهره برتر در بین این همه خوبان واقعاً سخت است، اما با همراهی همه آنان موفق شدیم برای نخستین‌بار در طول فعالیت هیأت فوتبال با همت همکاران واحد روابط‌عمومی به این امر دست پیدا کنیم.

مدیر روابط‌عمومی و امور رسانه‌ای هیأت فوتبال مازندران درباره نتایج به‌دست آمده در انتخابات برترین‌های فوتبال استان، اظهار کرد: در طی برگزاری این انتخابات بیش از ۲۰ هزار نفر هیأت فوتبال استان را در این نظرخواهی همراهی کردند که در انتخاب برترین بانوی استان در سال ۹۵ حدیث صالحی با اکثریت آرا موفق شد عنوان برترین بانوی سال را از آن خود کند و همچنین نسرین قمی، زهرا خدابخشی و فاطمه متولی در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

رضی ادامه داد :در یکی از نزدیک‌ترین رقابت‌ها و در انتخاب برترین داور سال سیدوحید کاظمی داور آینده‌دار قائم‌شهری به‌عنوان داور برتر سال ۹۵ انتخاب شد و همچنین اشکان خورشیدی، رضا عادل و سمانه محسنی در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.

وی از انتخاب پدیده‌های سال خبر داد افزود:در انتخاب جوان برتر و پدیده سال ۹۵ فوتبال مازندران عارف محمد علی‌پور بازیکن جوان تیم فوتبال پرسپولیس تهران با اکثریت آرا پدیده برتر انتخاب شد و همچنین الله‌یار صیادمنش، ابوالفضل رزاق و حسین حاجی‌زاده در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.

مدیر روابط عمومی و امور رسانه‌ای هیأت فوتبال مازندران یادآور شد: در انتخاب پدیده سال فوتسال رضا بابایی جوان آینده‌دار مازندرانی به عنوان نفر نخست انتخاب شد و همچنین سیدعلی سیدی، علی‌اکبر حسن‌پور و امیرحسین طیبی در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

رضی استان مازندران را معدن مربیان بازیکن‌ساز دانست و همچنین در مورد انتخاب برترین مربیان استان،گفت: در دو مرحله در بخش بانوان و آقایان مربیان برتر را توسط هواداران فوتبال دوست مازندران انتخاب کرده‌ایم که در بخش بانوان فاطمه جانعلی‌پور به‌عنوان نفر برتر و همچنین همچنین فائزه جعفرزاده،مرضیه گتابی و کبری ملک پایین در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: یکی از جذاب‌ترین و نزدیک‌ترین انتخابات در بخش برترین مربی رده پایه اتفاق افتاد،در جایی که ۶ هزار هوادار فوتبالی در این نظرخواهی شرکت کردند تا در نهایت علی حسین‌جانی به‌عنوان نفر برتر و کریم محمدی، صاحب شکری و محمد رضا عابدپور در رده‌های بعدی جای گرفتند.

مدیر روابط‌عمومی هیأت فوتبال مازندران درباره انتخاب برترین مربی فوتسال، تصریح کرد: در این نظرخواهی منوچهر رئیسیان مربی کارکشته و پیشکسوت به‌عنوان نفر برتر و همچنین جواد رزاقی ،ایمان احمدی و رضا پیری در رده‌های بعدی قرار گرفتند و اما در آخرین نظرخواهی و در انتخاب برترین تیم لیگ‌های برگزار شده استانی تیم نساجی قائم‌شهر با اکثریت آرا به‌عنوان تیم برتر و کاسپین آمل، شهروند نور و ستارگان نکا در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.

*ظرفیت بالای فوتبال در استان مازندران

رضی، استان مازندران را یکی از قطب‌های فوتبال ایران دانست و خاطرنشان کرد: فوتبال مازندران سرشار از استعدادها است و در جای جای این استان چه در شهرها و چه در روستاها فوتبالیست‌های خوبی حضور دارند که روزی می‌توانند ستاره درخشان تیم‌های بزرگ باشند.

وی با اعلام اینکه ظرفیت فوتبال در استان مازندران بسیاربالا بوده و زحمات زیادی در استان برای موفقیت در این رشته ورزشی کشیده می‌شود،از برگزاری لیگ‌های منظم و قضاوت داوران ما در بهترین سطوح تا حضور نمایندگان ما در تمامی رده‌های لیگ‌های برتر و لیگ یک کشور که تنها با حضور دست‌کم یک تیم در لیگ برتر فوتبال بزرگسالان پازل ناقص فوتبال ما تکمیل خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و امور رسانه‌ای هیأت فوتبال مازندران با بیان اینکه از انتقادهای سازنده استقبال می‌کنیم ، اظهارکرد : از بدو حضور با تغییرات شکل ظاهری پایگاه اطلاع‌رسانی هیأت،بخشی را در صفحه اصلی سایت با عنوان (لطفا از ما انتقاد کنید) قرار داده‌ایم و از این طریق آماده دریافت هرگونه نظرات،پیشنهادات و انتقادات هستیم و از انتقادهای سازنده استقبال و استفاده می‌کنیم.

رضی ادامه داد: باید از تخریب و تهمت که تفرقه‌برانگیز است خودداری کنیم و با حمایت همدیگر فوتبال استان را به جایگاه واقعی‌اش بازگردانیم.

وی از تغییر ساختمان جدید هیأت خبر داد و گفت :برای سهولت ارتباط فوتبالی‌ها با هیأت دفتر را به آدرس « شهرستان ساری، میدان خزر، ابتدای کمربندی غربی ،نبش طبیعت یک » تغییر یافته و درب هیأت هر روزه به روی تمامی فوتبالی‌ها و هواداران و همچنین منتقدان باز است که با حضور خود می‌توانند نظرات، پیشنهادات و حتی انتقادات خودشان را اعلام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.