پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برترین‌های جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران تجلیل شدند

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نور، مراسم استانی هفته بزرگداشت اصحاب رسانه و روز خبرنگار و هفتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان امروز با حضور سلطانی فر معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد، استاندار مازندران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولان استانی و اصحاب رسانه مازندران در تالار پذیرایی عروس دریا شهر رستمرود شهرستان نور برگزار شد.

علی شادمان فرماندار نور در این نشست با خیرمقدم به حاضران و اصحاب رسانه گفت: شهرستان نور دارای ظرفیت‌های بکر گردشگری و مهد عالمان و شعرای بنامی نظیر نیما است، افزود: رسانه‌ها در معرفی بیشتر توانمندی‌های استان و شهرستان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها نقش اساسی در رشد و توسعه همه جانبه استان و شهرستان دارند، گفت: اصحاب رسانه در ایفای رسالت خطیر خود که بیان نیازها و مشکلات جامعه بوده نقش آفرینی کنند.

علی اسماعیلی نماینده نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اشاره به اینکه با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و متوفیان رسانه‌ای استان، افزود: جامعه ما اگر قرار است به سمت آگاهی و خرد رهنمون شود خبرنگاران وظیفه خطیر برای تحقق این مهم را دارند.

وی با بیان اینکه خبرنگار در هدایت بشریت و دور شدن از گناهان اقدام کنند، تصریح کرد: اصحاب رسانه مازندران در معرفی قابلیت‌های اقتصادی منطقه برای جذب بیشتر گردشگران سهیم باشند.

مازندران میزبان جشنواره مطبوعات دریای خزر

ساسان شیخی نایب رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران نیز با اشاره به اینکه هدیه استاندار به اصحاب رسانه استان در مرحله اول واریز شد، افزود: از سوی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد نیز هدایایی به اعضای خانه مطبوعات استان پرداخت می‌شود.

عضو هیئت رئیسه خانه مطبوعات مازندران با اشاره به اینکه برای نخستین بار در استان نشست بانوان خبرنگار استان در روز 17 مرداد برگزار شد، تصریح کرد: خبرنگاران مازندران از اینترنت بدون فیلتر استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه شهریور امسال نشست هیئت مدیره خانه‌های مطبوعات سراسر کشور در مازندران برگزار می‌شود، تصریح کرد: امسال در جشنواره مطبوعات خزر در آستاراخان روسیه حضور اصحاب رسانه مازندران پررنگ است.

شیخی با اشاره به وجود صنایع چوب و کاغذ مازندران در استان، افزود: کارگروه ویژه رفع مشکلات تامین کاغذ رسانه‌های مازندران تشکیل شود.

وی با بیان اینکه نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی هنوز هیچ گام مثبتی برای اصحاب رسانه استان برنداشتند، گفت: بیمه تکمیلی برای اعضای خانه مطبوعات مازندران با مساعدت استاندار در استان صورت گیرد.

نایب رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران با اشاره به اینکه ارتباط ادارات کل با نشریات و رسانه‌ها عادلانه باشد و تیم بندی از رسانه‌ها در توزیع آگهی‌ها حذف شود، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم برای اعتلای رسانه‌ای مازندران تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه مازندران آمادگی میزبانی مجمع عمومی خانه‌های مطبوعات سراسر کشور را دارد، افزود: رسانه‌های مازندران دارای پویایی و نشاط برای اعتلای رسانه‌ای هستند.

محمد اسلامی، استاندار مازندران با اشاره به اینکه وظیفه خطیری بر عهده خبرنگاران در شرایط کنونی است گفت: رسانه‌های مازندران در معرفی ظرفیت‌های رسانه‌ای استان نقش آفرینی کنند.

در پایان این نشست از برترین‌های جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌های مازندران تجلیل شد.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.