پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بدرقه شهید امنیت احمد صالحی با زمزمه نواهای عاشورایی در ساری

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت احمد صالحی مله، صبح امروز از امامزاده یحیی تا گلزار شهدای ساری با حضور پرشور مردم  شهیدپرور مرکز مازندران برگزار شد. 

باوجود اینکه آغاز مراسم ساعت ۹ صبح اعلام شده بوده ولی مردم قبل از شروع مراسم تشییع خودشان را امامزاده یحیی رساندند. 

در کنار حضور پرشور مردم در صحن امامزاده یحیی خیابان‌ها و کوچه‌های اطراف نیز پر ‌از مردمی است که درحال رسیدن به مراسم هستند. 

 

 

شهید امنیت احمد صالحی مله با زمزمه نواهای عاشورایی بر دستان مرکز خداجوی مرکز مازندران تشییع شد که این حضور خود نشان‌دهنده زنده بودن روح فرهنگ ایثار و شهادت به‌ویژه در جوانان این شهر است.

پیام حضور پرشور مردم در روز سرد پاییزی آذر ماه سال ۱۴۰۱ به دشمنان این است که بدانند مردم ما به شهدایشان افتخار می‌کنند و بدانند همه تیرهایشان به سنگ خورده است.

نماز میت بر پیکر این شهید به‌امامت آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در صحن امامزاده یحیی ساری اقامه شد و سپس پیکر شهید برای تدفین به گلزار شهدای ساری بدرقه شد. 

شهید صالحی شهید امنیت بود که هفته گذشته در زاهدان به شهادت رسید مردم ساری در این مراسم با نواهای عاشورایی نشان دادن قدردان مدافع امنیت هستند. 

این شهید دهه هفتادی که عضو گروه جهادی شهید امنیت مصطفی نوروزی نیز بود که برای دفاع از مرزهای کشور  و مقابله با اشرار، جان خویش را نثار امنیت مردم و ایران اسلامی کرد.

 

 

پایان پیام/۸۶۰۳۴/


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.