پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بدرقه انقلابی شهدای ترور زیر بارش باران در دیار هزارسنگر + عکس

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، زیر بارش باران همه آمدند برای تشییع شهدای ترور، جوانان دهه هفتادی که ناجوانمردانه مقابل گوله‌‎های کلت تروریست نامرد سینه سپر کردند و نشان دادند جوانان دیار علویان پای تمام آرمان‌ها و اهداف خود ایستاده‌اند.

ساعت ۲۰ پنج‌شنبه گذشته بود که در خیابان هراز آمل، پرترددترین خیابان شهر هزارسنگر خبر ترور به گوش می‌رسید، هادی چاکسری و علی فاضلی هدف گلوله‌هایی بود که از اسلام و انقلاب کینه به دل داشت و پس از حادثه گلوله‌‎باران زائران حرم شاهچراغ شیراز، بار دیگر لکه ننگین در تاریخ به نام تروریست‌های کوردل ثبت کرد.

 

بارش شدید و آبگرفتگی معابر شهرستان آمل که از ساعت‌ها قبل در آمل به باریدن گرفت نتوانست جلودار مردم انقلابی و ولایتمدار باشد.

مردم آمل، همه مردم، همه اقشار و آحاد، زن، مرد، پیر، جوان و کودک تا شعار مرگ بر آمریکا، استکبار و تروریست سر دهد و پیکر جوانان انقلابی و شهدای ترور دیار هزار سنگر آمل را به آغوش بگیرد و دوشادوش مردم تشییع کند.

 

حضور انقلابی بود، زیر بارش شدید باران، از میدان قائم تا گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع)، مردم شعار علیه منافقان، اغتشاشگران و سران آشوب شعار می‌دادند، زیارت عاشورا می‌خواندند، الله اکبر می‌گفتند و در داغ فرزندان خود بر سر و سینه می‌زدند.

 

پیکر مطهر شهیدان علی فاضلی و هادی چاکسری تا امامزاده ابراهیم(ع) تشییع شد، با شور و شعور انقلابی به حرکت درآمد و در خاک آرام گرفت تا نشان دهد جوانان کشورمان پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ثابت قدم هستند و استوار ایستاده‎اند.

مردم در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهدای ترور آمل اطاعت از ولایت فقیه را بر زبان داشتند و به منافقان کوردل یادآوری کردند که مردم این دیار حماسه‌ساز ششم بهمن سال ۱۳۶۰ هستند و در استواری و مقاومت از دماوند استوار درس گرفتند و سرلوحه کارهای آنها مکتب اهل بیت و نهضت عاشورا جای دارد.

 

پیکر شهیدان چاکسری و فاضلی پس از تشییع و اقامه نماز میت، در جوار شهدای هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل بیت در خاک آرام گرفت.

 /۸۶۰۱۲/ع


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.