پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بخش کشاورزی کمترین تاثیر را از تحریم ها دیده است

0

به گزارش خبرنگار مهر، احمدعلی کیخا عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از بخش کشاورزی مناطق سیل زده مازندران با بیان اینکه بخش کشاورزی قادر است اقتصاد جامعه را بهبود بخشد گفت: تحریم‌ها به نفع این بخش بوده و کمترین تأثیر را از تحریم‌ها دیده است.

وی افزود: نمایندگان استان مازندران در ردیف بهترین نمایندگان مجلس بوده و دارای برند ملی هستند و اولین استانی که مورد بازدید نمایندگان عضو کمیسیون کشاورزی مجلس قرار گرفت، استان مازندران است چون اهمیت زیادی در تولید محصولات کشاورزی کشور دارد.

وی با تقدیر از مسئولان نظام به ویژه دولت و جهاد کشاورزی به دلیل حضور در عرصه و کمک به خسارت دیدگان سیل اظهار داشت: بررسی خسارت‌ها و کمک به خسارت دیدگان باید عاقلانه، منطقی و واقع بینانه باشد و جلسات کارشناسی با وزیر جهاد کشاورزی و نیرو ادامه خواهد داشت و ردیف‌های پیشنهادی برای مقابله با سیل و بحران‌های طبیعی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کیخا یادآور شد: زهکشی، بیمه محصولات کشاورزی، تنفس جنگل و سایر مواردی که منجر به کاهش خسارت‌ها خواهد شد به صورت ویژه در کمیسیون کشاورزی مجلس بررسی می‌شود.

رئیس کمیسیون بخش کشاورزی مجلس ادامه داد: بخش کشاورزی قادر است اقتصاد جامعه را بهبود ببخشد و توسعه اقتصادی را به وجود آورد، به شرط آن که منابع خوبی در اختیار این بخش قرار گیرد هرچند تحریم‌ها به نفع بخش کشاورزی بود و این بخش کمترین تأثیر را از تحریم‌ها دیده است.

وی ادامه داد: برخی واحدهای تولیدی کشاورزی مازندران در منطقه و کشورهای همسایه بی نظیر و از توانمندی‌های این استان در بخش کشاورزی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.