پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بخش کشاورزی مازندران نیازمند محبت و توجه مسئولان است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، نماینده ولی فقیه در مازندران به موضوعات کشاورزی استان پرداخت و گفت: برنج و مرکبات مازندران هنوز هم مورد بی‌مهری و در انتظار محبت و لطف مسئولان قرار دارد؛ از مدیران تقاضا داریم که توجه بیشتری به کشاورزان، دامداران و باغداران داشته باشند.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ۶ مهر در نماز جمعه ساری نمازگزاران و خود را به تقوای الهی دعوت و اظهار کرد: اگر تقوا باشد میل و رغبت انسان به آخرت، خدا و حضرت ولیعصر(عج) بیشتر شده و زاهد می‌شود.

وی با اشاره به مناسبت‌های پیش‌رو در تقویم رسمی کشور روز سالمندان و بزرگ داشتن جایگاه پدر و مادر را ارج دانست و با استناد به آیات قرآن افزود: پیامبر اسلامی فرمودند، هر کسی پدر و مادر را اذیت کند گویا مرا آزار داده است و هر کسی مرا آزار دهد گویا خداوند را آزرده است.

امام جمعه ساری به روز بزرگداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در هفته دفاع مقدس قرارداریم و یاد و خاطر شهدای مازندرانی را گرامی می‌داریم.

آیت الله محمدی لائینی به روز نخبگان اشاره کرد و یادآور شد: نخبگان در جامعه نفوذ دارند و همانند موتور محرکه جامعه عمل می‌کنند.

شیاطین در صدد جذب نخبگان هستند

وی ادامه داد: وجود نخبگان برای جامعه فرصت و تهدید است نخبگان باید مراقب باشند تا در معرض لغزش قرار نگیرند چراکه شیاطین در صدد جذب نخبگان هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری از زحماتی که نخبگان برای توسعه و پیشرفت کشور کشیدند قدردانی کرد و ادامه داد: نخبگان جوان همانطور که در دوران دفاع مقدس درخشیدند بعد از آن هم نخبگان کشور برای توسعه همه جانبه زحمت کشیدند و مایه افتخار جمهوری اسلامی هستند.

این مسئول به موضوعات کشاورزی استان مازندران پرداخت و اظهار کرد: برنج و مرکبات مازندران هنوز هم مورد بی مهری و در انتظار محبت و لطف مسئولان قرار دارد؛ از مدیران تقاضا داریم که توجه بیشتری به کشاورزان، دامداران و باغداران داشته باشند.

نماینده ولی فقیه گفت: رهبری به نفوذ فرهنگی هشدار داده‌اند که نباید پادوهای جریان و نفوذی‌های غرب مجال چنین کارهایی در کشور پیدا کنند و باید حواس جامعه انقلابی جمع باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه صهیونیست‌های غاصب در یک‌سال گذشته به خصوص در چند روز گذشته جنایات متعددی را انجام داده‌اند، گفت: قساوت صهیونیست‌ها سبب شد در روزهای اخیر هزاران نفر مجروح و تعدادی شهید شوند و کشتار دست‌جمعی صورت گیرد.

وی افزود: بنابراین همه ما وظیفه داریم حمایت خود را به مردم غزه و فلسطین اعلام و اقدامات رژیم صهیونیست را محکوم کنیم.

آیت الله لائینی افزود: برخی دولت‌ها با سکوت خود حمایت غیر علنی از رژیم غاصب صهیونیست دارند اما حامیان رژیم صهیونیست باید بدانند جبهه مقاومت هر چه زودتر زمینه نابودی اسرائیل غاصب را فراهم می‌آورند تا از صفحه تاریخ محو شوند.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.