پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

باید در راستای عدالت قدم برداریم/ دست آلوده به فساد باید قطع شود

0


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی صبح امروز در دیدار با رئیس قوه قضائیه با اشاره به دیداری که آیت‌الله رئیسی از کارخانه نساجی انجام داده است، اظهار کرد: دیدار با اقشار مختلف مردم از دیگر برنامه‌های رئیس قوه قضائیه در مازندران است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه رسالت انبیا برای مبارزه با ظلم و فساد بوده است، گفت: برای اینکه حقوق محرومان به صاحبان خودشان ادا شود و حق به حق دار برسد، حکومت عدل علوی شعار انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: جامعه‌ای که عدالت نداشته باشد توحیدی نیست، جامعه که توحیدی نداشته باشد و روح توحید در آن حاکم نباشد هر چه قدر مسائل رفاهی و عمرانی پیشرفت داشته باشد فاقد عدالت است.

نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: باید در راستای عدالت قدم برداریم با فسادها و فاسدان مبارزه کرد، دست آلوده به فساد باید قطع کرد.

آیت‌الله لائینی با اشاره به اقدامات موثری که در حال حاضر در قوه قضائیه آغاز شده است، گفت: حرکت مبارزه با فساد و احیا بیت‌المال به خوبی آغاز شده است، وجدان مردم ما بسیار راضی و خوشحال است و امید داریم که این حرکت توفنده‌تر و روزافزون باشد تا جائیکه ما شاهد فساد خلاف، دزدی  و اختلاسی که حیثیت ملت ما را زیر سئوال برده شاهد نباشیم.

وی با اعلام اینکه مردم مازندران برجستگی‌های فراوانی دارند، گفت: مشکلاتی که در حوزه‌های مختلف استان وجود دارد زیبنده استان نیست، باید همه همدست شویم با این آسیب‌ها مقابله کنیم، دستگاه قضائی که در دورن خودش ساماندهی را آغاز کرده و در بیرون دست اختلاس‌گرها به اموال بیت‌المال قطع شود تا مردم بیشتر از گذشته با انقلاب خودشان امیدوار شوند.

 /۸۶۰۰۴/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.