پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

باید برای آیندگان تبیین کنیم که چرا انقلاب کردیم؟

هر یک از روزهای دهه فجر یک هویت و یک صفحه از صفحات زرین انقلاب اسلامی است. ما همه باید با اقتدار کامل دست به دست هم دهیم تا آرمان شهدا و امام شهدا که همان هدف خدایی بود را حفظ کرده باشیم.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، حجت الاسلام تیموری، امام جمعه چهاردانگه، بعد از نواختن زنگ انقلاب در جمع دانش آموزان، دبیران، کارکنان مدرسه، مسئولین منطقه و شهر کیاسر، ضمن گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و یاد و خاطر حضرت امام (ره) و شهدا، بیان داشتند:هریک از روزهای دهه فجر یک هویت ویک صفحه ازصفحات زرین انقلاب اسلامی است.همه ما باید بااقتدار کامل دست به دست هم دهیم تاآرمانشهدا و امام شهداکه همان هدف خدایی بودراحفظ کرده باشیم.

 

تیموری گفت: باید برای آیندگان تبیین کنیم که چرا انقلاب کردیم و هدف امام راحل (ره) از این انقلاب چه بود؟ و برای پرداختن به این امر، به نقل از امام خمینی(ره) گفت:

 

«ما تصمیم داریم پرچم لا اله الا الله را بر قلل رفیع کرامت به بزگواری به اهتزاز در آوریم.مقصد اعلای ما این است که حکومت عدل، مبتنی بر قوانین اسلام حاصل شود.نهضت ما الهی بود همه قوانین اسلام باید تحقق پیدا کند. فرم غربی به فرم اسلامی برگردد.همه عوامل و انگیزه های فساد در زمینه اقتصادی و سیاسی ریشه کن گردد.همه مقدمه بود مقصد اسلام است؛انقلاب مقدمه ای است تا یک ملت انسان پیدا شود و محتوای اسلام را در هر عرصه های جامعه ظاهر گردد.

 

امام جمعه چهاردانگه،درادامه گفت: آنچه بدست من و شمارسیده، عزت است،پایداری وافتخاراست؛ اگر بخواهیم به این اهداف بلند دست پیدا کنیم باید خودمان را تغییر دهیم.

 

تیموری، رمز پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی را ایمان به خدا ووحدت مردم دانستندوگفتند:انقلابهای زیادی درتاریخ رخ داده ولی تنها انقلاب اسلامی بدلیل اتصال به ملاک های اسلام ناب محمدی(ص) ماندگار ی دارد.

 

gpic111_24

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.