پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

باند خانوادگی قاچاق موادمخدر در مازندران منهدم شد

0

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس ، سردارسیدمحمود میرفیضی گفت که اعضای پنج نفره این باند مواد مخدر را از یکی از استان های جنوبی به شمال کشور حمل و در این دو استان توزیع می کردند.

وی افزود : پس از اطلاع مردمی موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران قرار گرفت و اعضای باند در حالی که با ۲ دستگاه خودروی سواری در قالب یک تور خانوادگی پنج نفره در حال ورود به شهرستان ساری بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

سردار میرفیضی گفت که از این باند ۷۷ کیلو گرم تریاک کشف شد و متهمان هم پس از تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضائی شدند .

انهدام سه باند در هفته جاری 
فرمانده انتظامی مازندران همچنین از کشف ۱۶۸ کیلو مواد مخدر و انهدام سه باند تهیه و توزیع مواد مخدر طی یک هفته جاری در استان خبر داد.

وی با اعلام این که از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزارو  و ۶۲۸ کیلو انواع مواد مخدر در مازندران کشف شد، گفت که این رقم در مقاسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد افزایش دارد.

سردارمیرفیضی با اشاره به شناسایی و انهدام ۴۵ باند تهیه و توزیع موادمخدر طی ۹ ماه گذشته در استان، گفت: ۱۱ هزار و ۳۶۸ متهم به موادمخدر هم در طی این مدت دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران همچنین از طرح جمع آوری معتادان متجاهر به منظور پیشگیری از شیوع مواد مخدر در سطح استان خبر داد و افزود: بیش از پنج هزار و ۶۱۳ معتاد در این طرح ها جمع آوری و برای درمان در اختیار مراکز ترک اعتیاد ماده ۱۵ و ۱۶ قرار گرفتند.

سردار میرفیضی با هشدار به خانواده ها در خصوص مراقبت از فرزندان و پیشگیری از گرایش جوانان به سوء مصرف موادمخدر، گفت: خانواده مهم ترین و اولین نهاد اجتماعی در جامعه است که نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد فرزندان دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.