پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

باشگاه صدرساداتشهر رامسر بازسازی می شود

0

حسین حسن نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به راه یابی تیم هورسان به لیگ برتر شرایط ویژه ای برای برگزاری بازی‌های این تیم فراهم شد که باید باشگاه صدر ساداتشهر را برای میزبانی آماده کنیم.

وی تصریح کرد: با دستور استاندار مازندران و با انتخاب پیمانکار مبلغ دو و نیم میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی باشگاه شهید صدر ساداتشهر و برگزاری مسابقات لیگ برتر تیم هورسان تخصیص داده شد.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری مازندران گفت: صندلی‌های باشگاه صدر نامناسب بود که با تأمین منابع مالی خریداری می‌شود.

حسن نژاد افزود: برای زمین فوتبال جنب باشگاه شهید صدر ساداتشهر با توجه به اینکه تیم دسته سومی شهروند رامسر فعالیت دارد، سکویی برای تماشاچی‌ها مهیا و فنس کشی انجام که بخشی از اعتبارات استانی و بخش دیگر از منابع دستگاه‌های عمومی پرداخت خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط مطلوب تیم هورسان در سطح ملی تلاش خواهیم کرد در قالب باشگاه در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت داشته باشد که فرماندار و شهردار مکلف شدند با بررسی نقاط مختلف جهت باشگاه بررسی و تصمیم گیری شود.

معاون استاندار مازندران درباره بهسازی مبلمان و معماری شهری رامسر گفت: فرماندار و شهردار رامسر اعتقاد بر این دارند طرحی برای رفع نقص سنگفرش پیاده روی بلوار معلم طراحی شود تا از شرایط کنونی خارج شده و شهروندان برای پیاده روی با مشکل مواجه نشوند و در این راستا با رفع موانع از سوی میراث فرهنگی و توافق با مدیر کل گردشگری موافقت نامه به صورت مکتوب بر اساس طرح مصوب شهرداری عملیاتی خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری مازندران تصریح کرد: مهم‌ترین و عقلانی‌ترین هدفم از سفر به رامسر تقدیر از مالک تیم هورسان بود که توسط بخش خصوصی و بدون کمک دولت کار می‌کند.

حسن نژاد با اشاره به اینکه به فرمانداران رامسر و تنکابن اعلام کردم در هر حوزه مشکلی دارند اعلام کنند تا به آنها تفویض اختیار کنیم تا مشکلات شهرستانی با اعلام به مدیران کل بررسی شود افزود: مطالبات فرمانداران باید منطبق بر منطق باشد و مکلف هستند مشکلات شهرستان را به ما ارجاع دهند تا پیگیری و حل کنیم.

کد خبر 5046001
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.