پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازیکنان‌ نساجی، پویش ماندن در خانه راه انداختند

0

رحمان جعفری عضو تیم نساجی مازندران روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با پیوستن به پویش ” سهم من در بحران کرونا ” ، گفت : به منظور  پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا باشگاه نساجی مازندران در نظر گرفت تا اعضای این تیم ظهر امروز با پیامی در فضای مجازی به کمپین ” همه در خانه بمانیم ” بپیوندند و من هم به این کمپین پیوسته ام تا سهمی در ریشه کن کردن این ویروس داشته باشم .

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی کشور مهم ترین مساله سلامت مردم است ، افزود : از مردم می خواهم تا با ماندن در خانه فقط در موارد ضروری به شهر بروند همچنین از شهروندان می خواهم تا به این استان سفر نکنند .

مهاجم تیم نساجی مازندران با اعلام اینکه برای ریشه کن شدن این ویروس در خانه مانده ام ، گفت : در حال حاضر تمرینات ما تعطیل شده است .

رضا دهقانی دیگر بازیکن تیم نساجی مازندران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود : به پویش ” همه در خانه بمانیم ” پیوستم و از مردم هم می خواهم تا با ماندن در خانه به کنترل این ویروس کمک کنند .

وی با اشاره به اینکه با شیوع این ویروس تمام تمرینات لیگ برتری لغو شده است ، گفت که در شرایط کنونی کشور مهم ترین مساله سلامت است بنابراین من هم با ماندن در خانه به تمریناتم می پردازم  تا به این ویروس مبتلا نشوم .

این بازیکن تیم نساجی مازندران در پایان با بیان اینکه اهل بختیاری هستم و افتخار میکنم که در تیم نساجی مازندران بازی میکنم ، گفت که  از مردم ایران می‌خواهم که در تعطیلات ایام نوروز سفر نکنند مخصوصا استان مازندران که هر ساله میزبان مسافران بسیاری است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.