پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازگشایی مراکز تعویض پلاک در شهرهای با وضعیت نارنجی

0


به گزارش خبرگزاری فارس از ساری،سرهنگ نصرالله بیگلری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران امروز طی گفت‌وگویی با اشاره به مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا اظهار کرد: مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در شهرهای دارای وضعیت نارنجی و زرد کرونا اجازه بازگشایی و فعالیت با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی را دارند.

وی گفت: مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی در شهرستان‌هایی با وضعیت قرمز کرونا تا تبدیل وضعیت آنها به رنگ نارنجی و زرد تعطیل خواهند بود.

بیگلری خاطرنشان کرد: وکالت نامه‌های اشخاص که از تاریخ اول آذر ماه سال جاری تا روز بازگشایی مراکز تعویض پلاک منقضی شود به مدت روزهای تعطیل دارای اعتبار خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران اضافه کرد: نوبت‌دهی چهار شهر؛ ساری، آمل بابل و قائم‌شهر فقط از طریق سامانه نوبت‌دهی اینترنتی صورت می‌گیرد.

این مسؤول گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، آموزشگاه‌های تعلیم رانندگی در گروه مشاغل قرار دارد شهرهای با وضعیت نارنجی فعالیت کلاس‌های آموزشی و آزمون آیین‌نامه که مستلزم تجمع افراد است ممنوع است .

بیگلری افزود: آموزش و آزمون عملی به دلیل حضور یک نفر آزمون گیرنده و یک نفر آزمون دهنده داخل خودرو با رعایت پروتکل بهداشتی شامل ماسک و دستکش و شیلد جدا کننده بلامانع است.

وی گفت: آموزش‌ها و آزمون‌های آیین نامه و عملی صرفاً در شهرهای دارای وضعیت زرد کرونا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی صورت می‌گیرد.

 /۸۶۰۴۸/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.