پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازدید پدر علم زباله ایران از فعالیت های سازمان پسماند ساری

با حضور در استان مازندران و شهر ساری ، دکتر عمرانی معروف به( پدر علم زباله ایران ) از فعالیت های سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری بازدید کرد .

0
 
 
به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری؛ روز جمعه ۴ دی دکتر قاسمعلی عمرانی معروف به ” پدر علم زباله ایران ” به همراه دکتر بهارفر مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری با حضور مهندس عباسی کارشناس سازمان ، از مراکز دفن خاک و نخاله ، ایستگاه انتقال زباله و سایر فعالیت های سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری بازدید بعمل آورد.
 
دکتر قاسمعلی عمرانی از پیشکسوتان فعال بهداشت محیط ،مدرس و عضو هیات علمی گروه بهداشت محیط دانشکده بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشکده محیط زیست دانشگاه علوم و تحقیقات تهران ، محق و متخصص در زمینه مواد زائد جامد و بازیافت (پسماندها) می باشند .
 
تدوین تعداد زیادی کتاب در زمینه پسماند از جمله مدیریت مواد زائد و جامد ، مدیریت زباله های شهری ، دفن بهداشتی زباله و .. و چاپ چندین مقاله در نشریات معتبر داخلی و خارجی و حضور در اغلب کنفراس های داخلی و خارجی در حوزه بهداشت محیط و مدیریت پسماند و بیش از ۳۰ سال تدریس در زمینه های تخصصی حوزه مدیریت موادزائد جامد از سوابق ارزنده این شخصیت برجسته علمی می باشد .
 
در این بازدید دکتر عمرانی ضمن ارائه مشاوره و پیشنهاداتی در حوزه مدیریت پسماند ، تجربیات چندین ساله خود در این حوزه را برای پیشرفت هر چه بهتر سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری در اختیار مدیرعامل سازمان قرار داد.
 
 
http://www.khazarnama.ir/wp-content/uploads/2015/12/khazarnam-1.jpg
http://www.khazarnama.ir/wp-content/uploads/2015/12/khazarnam-18.jpg
http://www.khazarnama.ir/wp-content/uploads/2015/12/khazarnam-26.jpg
 
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.