پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازدید نماینده استانداری در شورای آموزش و پرورش استان از چهاردانگه

نیکخو ملکشاه ( نماینده استانداری در شورای آموزش و پرورش استان ) در تاریخ ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ از آموزش و پرورش و مدارس منطقه چهاردانگه بازدید کرد.

1

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، نیکخو ملکشاه ( نماینده استانداری در شورای آموزش و پرورش استان ) در تاریخ ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ از آموزش و پرورش و مدارس منطقه چهاردانگه بازدید کرد.

نیکخو ملکشاه، در این بازدید که یک روز کاری به طول انجامید؛ ابتدا با حضور در اداره آموزش و پرورش منطقه، فعالیت های شورای آموزش و پرورش را رؤیت و رهنمود های لازم را ارائه نمود؛ سپس با همراهی مسعودیان زاده ( رییس اداره آموزش و پرورش منطقه ) با حضور در دبیرستان های امام حسین(ع) و شهید مطهری کیاسر در مراسم جشن نیکوکاری این مدارس شرکت نمود.

نماینده استانداری در ادامه، طی بازدیدی از دبیرستان دخترانه (شبانه روزی) زینبیه کیاسر، در جمع دانش آموزان و همکاران، در گفتگویی دو جانبه سخنان آنان را شنیده، به پرسش های آن ها پاسخ گفته و همچنین توصیه ها و رهنمود های لازم را بیان نمود.

 

دوربین (۱۲) دوربین (۱۴) دوربین (۹) دوربین (۶) گوشی  (۱۲)

1 نظر
  1. صادقی. روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه می گوید

    سلام بر همه زحمتکشان چهاردانگه نیوز، از حسن توجه شما به برنامه ها و اخبار آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه و زحماتی که برای منطقه میکشید متشکریم. دستمریزاد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.