پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازدید ناظر ین وزارتی و استانی از مدارس منطقه چهاردانگه+تصاویر

یاور خوش مهر ناظر وزارتی به همراه سیده مرضیه شجاعی لنگری و موحدی ناظرین استانی از مدارس منطقه چهاردانگه بازدید کردند.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، یاور خوش مهر ناظر وزارتی به همراه سیده مرضیه شجاعی لنگری و موحدی ناظرین استانی از مدارس منطقه چهاردانگه بازدید کردند.

یاور خوش مهر، ناظر وزارتی به همراه سیده مرضیه شجاعی لنگری رییس اداره دوره دوم ابتدایی و موحدی کارشناس آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران به همراه حامد خلیلی ازنی رییس اداره آموزش و و پرورش، معاون آموزشی و کارشناس ارزیابی در روز پنجشنبه 6 خرداد 1400 از مدارس، زینبیه کیاسر، امام حسین(ع) کیاسر ، شهید مطهری کیاسر، المهدی(عج)پشتکوه، فردوسی کیاسر، حضرت خدیجه(س)خالخیل، امام حسن مجتبی(ع) گرماب، شهید قربانی چورت با موضوع بررسی روند برگزاری امتحانات نهایی، کیفیت آموزشی و ستاد ثبت نام بازدید کردند.

یاور خوش مهر، کارشناس ارزیابی وزارت آموزش و پرورش و ناظر وزارتی در پایان در گفتگو با روابط عمومی اداره آموزش و پرورش گفت: هدف اصلی این بازدیدها ابلاغ سلام وزیر آموزش و پرورش به همکاران پرتلاش این منطقه بود تا در پایان سال تحصیلی از زحمات همکاران زحمتکش منطقه تقدیر و تشکر داشته باشیم.

وی افزود، در بازدیدی که انجام شده ، خوشبختانه تمام نکات به طور کامل در مدارس منطقه رعایت شده بود و هیچ مشکلی در مدارس بازدید شده، مشاهده نشده است که این موضوع نشان دهنده اشراف کامل اداره آموزش و پرورش منطقه بر روند کار مدارس می باشد.

 رییس اداره آموزش و پرورش در پایان این بازدید گفت: تمام مدارس منطقه برای بازدید ناظران وزارتی کاملا آماده بودند و دوست داشتیم ناظران وزارتی وقت داشتند و از همه مدارس منطقه بازدید به عمل می آوردند  تا تلاش های ارزنده همکاران مان را از نزدیک می دیدند.

وی در پایان اظهار داشت، بعضی از مشکلات خاص منطقه مانند عدم تخصیص معاون به دبیرستان های متوسطه اول و دوم، مدارس ابتدایی پرجمعیت توجه ویژه به مناطق محروم، اعمال مدرک تحصیلی دوم برای همکاران اداری و مشکل ایاب و ذهاب برای همکاران آموزشی برای ناظر وزارتی بازگو و درخواست انعکاس آن به وزیر محترم آموزش و پرورش شدیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.