پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازدید میدانی معاون استاندار مازندران از بازارهای نوروزی/ اجرای طرح ویژه نظارتی بازار

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح‌اللله سلگی در جریان بازدید میدانی از بازارهای نوروزی ضمن گفت‌وگو با مسافران نوروزی و متصدیان توزیع کالاهای مصرفی در مناطق مرکزی استان در جریان کمبودها و نیازهای بازار قرار گرفت.

 ‏وی با اشاره به تشکیل تیم‌های بازرسی و کنترل بازار در مازندران، افزود: مسافران در صورت مواجه با گرانفروشی اجناس و دیگر مشکلات در حوزه کمبودهای احتمالی موارد را به ستادهای نوروزی شهرستان‌ها گزارش کنند.

 ‏معاون استاندار مازندران همچنین با تاکید بر مسؤولیت مهم فرمانداران در حوزه کنترل بازار در ایام نوروز اظهار کرد: گرانفروشی و کم فروشی اجناس و مایحتاج مورد نیاز مسافران نوروزی با همکاری تعزیرات حکومتی بررسی و پیگیری خواهد شد.

 ‏جانشین استاندار در ستاد سفرهای نوروزی مازندران خاطرنشان کرد: بدستور استاندار مازندران طرح ویژه نظارتی بازار در ایام نوروز در سطح این استان اجرایی شد.

 ‏ سلگی گفت: رسیدگی به نیازهای خدماتی مسافران نوروزی در اولویت برنامه های مدیران مازندران قرار دارد.

وی همچنین از اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی با المان‌های محلی و بومی در شهرهای مازندران خبرداد و افزود: آشنایی مسافران با آئین‌های فرهنگی مازندران و باز آفرینی سنت‌های بومی این دیار کار ویژه فرهنگی ستاد های نوروزی استان است.

 ‏معاون استاندار مازندران با اشاره به مهمان‌نوازی مردم این استان افزود: امسال در کنار دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌های مردم نهاد این استان نیز در خدمت رسانی به مسافران نوروزی مشارکت دارند.

 ‏پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.