پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازدید مسئولین شهرستانی و بخش چهاردانگه از روستای مزده

روز دوشنبه 31 فروردین 1394 معاون فرماندار ساری و معاونت بنیاد مسکن و نماینده آب و فاضلاب ساری به همراه بخشدار چهاردانگه از روستای مزده بازدید به عمل آوردند.

0

 

به گزارش عباس رمضانی مزده، خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری، روز دوشنبه 31 فروردین 1394 معاون فرماندار ساری و معاونت بنیاد مسکن و نماینده آب و فاضلاب ساری به همراه بخشدار چهاردانگه از روستای مزده بازدید به عمل آوردند.

 

در این بازدید امینی بخشدار چهاردانگه به همراه مهندس مجیدی معاون فرمانداری ساری و مهندس زارعی معاونت بیناد مسکن ساری و مهندس عبدی اداره آب و فاضلاب شهرستان ساری از روستای مزده جهت حل مشکل این روستا دیدن کردند.

 

دهیاری و شورای روستای مزده به همراه پدر محترم شهید شعبانعلی طاهری مزدی و اهالی محترم روستا در نشستی صمیمی به بیان مشکلات پرداختند که از جمله مهمترین مشکلات آن: کمبود آب آشامیدنی ، مسیر های ناهموار روستا که واقعا جای تأسف دارد که جاده و کوچه پس کوچه های روستا روز به روز خرابتر می شود و حتی مسیر جاده مزار شهید طاهری مزدی حدود 25 سال دچار رانش می باشد و هنوز که هنوزه این مشکل وجود دارد و مسیر اول روستا بیش از صد متر آن رانشی می باشد پرداختند.

 

بخشدار چهاردانگه در ارتباط با تدوین طرح هادی روستای مزده گفت: تا چند هفته دیگر کارشناسان برای کار کارشناسی و ارزیابی مسیر جاده های روستای مزده از این روستا بازدید به عمل می آورند و طرح هادی روستای مزده هم اجرا می شود.

 

امینی و مهندس مجیدی و هیئت همراه ابراز امیدواری کردند که با کمک و همدلی اهالی روستا این مشکلات حل خواهد شد.

 

bazdid-mazdeh-1 bazdid-mazdeh-2 bazdid-mazdeh-3 bazdid-mazdeh-4 bazdid-mazdeh-5 bazdid-mazdeh-6

 

عکاس: عباس رمضانی مزدی

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.