پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازدید سر زده مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی از معدن ذغال سنگ سنام

مهندس اصغری مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مازندران به همراه علیرضا عموزاد معاون روابط کار، حسن غلامی رییس اداره بازرسی کار و علی عشوری رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ساری به صورت سرزده با حضور در معدن سنام چهاردانگه ساری، از نزدیک بر فعالیت این معدن نظارت نمودند.

1

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی اداره کل، کامران اصغری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در حاشیه این بازدید در گفتگویی اظهار داشت: هدف از این بازدیدها پیشگیری از حوادث منجر به صدمات جانی و خسارات مالی و ایمن‌سازی محیط کار در معادن و نظارت به اجرای بهینه آیین نامه ایمنی معادن می‌باشد که به استناد ماده۸۵ و ۸۶ قانون کار جمهوری اسلامی ایران موظف به پیگیری آن هستیم.

 

وی افزود: تمامی سعی خود را به کار می بندیم تا بتوانیم حوادث ناشی از کار را به حداقل برسانیم.

 

اصغری خاطرنشان کرد: تمامی آیین نامه های ایمنی در اختیار کارگران و کارفرمایان قرار دارد و تأکید داریم مطالعه این آیین نامه ها تأثیر زیادی و کاهش حوادث ناشی از کار خواهد داشت.

 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در پایان ضمن قدردانی از کارگران و کارفرمای معدن و فضای دوستانه حاکم بر این کارگاه بیان داشت: وجود روابط مطلوب کار بین کارگران و کارفرما اصلی ترین رمز بهبود شرایط کار و ارتقا بهره وری با حفظ ایمنی در کارگاه می باشد.

 

گفتنی است در این بازدید که جهت نظارت بر فعالیت کارگران شاغل در معدن ذغال سنگ سنام واقع در منطقه چهاردانگه ساری انجام شد، از نزدیک ایمنی تونل های معدن مورد بررسی قرار گرفت و ضمن اعلام نکات ایمنی، با تنی چند از کارگران و کارفرمای این معدن گفتگوی تخصصی انجام گردید.

madan-sanam

 

1 نظر
  1. اتابک می گوید

    بادرود . جناب مدیر کل ازبازدید سرزده شما تشکر میکنیم ولی جناب مدیر کل وهیئت همراه که برای بازدید ایمنی به داخل تونل رفته اید شماکه خودتون تجهیزات حفاظت فردی ندارید (لباس کار مناسب . دستکش . کفش ایمنی .کلاه ایمنی مختص تونل )

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.