پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازداشت 2 متخلف به همراه مقداری گوشت مرال در چهاردانگه

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد ماموران حفاظت محیط زیست در حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی خود 6 نفر متخلف را به همراه 6 قبضه سلاح شکاری ، مقداری گوشت مرال و 15 قطعه ماهی دستگیر کردند.

ماموران حفاظت محیط زیست پارک ملی کیاسر براساس گزارش دریافتی از همیاران طبیعت ،با داشتن حکم قضایی و با همکاری نیروی انتظامی از منزل دو نفر شکارچی غیر مجاز در روستای چورت بازدید و 2 قبضه سلاح شکاری به همراه مقداری گوشت مرال کشف و ضبط کردند.

همچنین ماموران یگان حفاظت محیط زیست به همراه مامورین اجرائی کیاسر در حین گشت وکنترل در منطقه یک قبضه سلاح شکاری به همراه 9عدد فشنگ کشف و ضبط کردند.

متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

مأموران اجرایی سرمحیط‌‌بانی دودانگه حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی خود از یک نفر متخلف یک قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

مامورین یگان حفاظت محیط زیست استان به همراه مامورین پاسگاه محیط بانی آریم سوادکوه در حین گشت و کنترل شبانه در منطقه شکار ممنوع لفور یک متخلف را به همراه یک قبضه اسلحه شکاری و24 عدد فشنگ دستگیر کردند و درادامه ماموریت در ساعت چهار صبح یک گروه صیاد غیرمجاز برخورد کرده که ازاین متخلفان یک قبضه سلاح به همراه تعداد ۱۵قطعه ماهی به همراه۲رشته دام ،۲عددلنسر،۱عددتیوپ کشف و ضبط کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.