پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازخوانی وصیت‌نامه شهید رادمهر توسط مادرش/ شهید؛دین و ولایت فقیه را از فرزندانش بیشتر دوست داشت

0

به گزارش خبرگزاری فارس از  شهرستان سوادکوه، عقیله ملازاده مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر پیش از ظهر امروز در جمع خواهران بسیجی شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه، پیامبر گرامی اسلام(ص) فرمودند که فاطمه زهرا (س) سرور همه زنان عالم از ابتدا تا انتها است، اظهار کرد: ولایت‌مداری باعث شفاعت حضرت فاطمه زهرا(س) در مراحل مختلف پس از مرگ است و ایشان با قیام خود در برابر سقیفه ایستاد و‌ دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی کرد.

وی گفت: ملت ما در هر زمانی که ضرورت داشت در صحنه حاضر بودند و حاضر هستند و افرادی که از جایگاه‌های‌شان سواستفاده کردند مانند اهالی سقیفه نفهمیدند و نقض امامت کردند و حکومت اسلامی را نفهمیدند.

ملازاده با اشاره به اینکه وصیت‌نامه‌های شهدا ما را به وظایف‌مان و پشتیبانی از ولی فقیه زمان دعوت می‌کند، خاطر نشان کرد: پس از شکست، دشمنان  از جنگ سخت به جنگ‌ نرم روی آوردند و به بیان امام راحل اگر در برابر دشمنان کوتاه بیاییم، سیلی خواهیم خورد و در‌ خطر قرار‌ گرفتن دین باعث می‌شود که اهل بیت(ع)، خون‌های‌شان را برای آن تقدیم کنند.

مادر شهید مدافع حرم با یادآوری اینکه «محمود» گفت که بصیرت و شعاع دید را آنقدر گسترش دهیم که خدشه‌ای در اعتقاد ما نسبت به ولی‌فقیه ایجاد نشود، ادامه داد: حضرت زهرا (س) برای امام زمانش دفاع کرد و ما باید از ولی‌فقیه زمان‌مان دفاع کنیم‌.

وی با اشاره به اینکه دشمنان حضرت علی(ع)، پیامبر و بیعت روز غدیر  یادشان رفت و برخی مدیران فراموش کردند که بیش از ۳۰۰ هزار شهید داده شد تا کشور سر پا بماند، اظهار کرد: آثار و برکت حضور شهدای گمنام در جامعه و خانواده بسیار زیاد است.

ملازاده با اشاره به فراز دیگری از وصیت‌نامه شهید محمود راد‌مهر که «خدا را بر برادر و خواهر و همسر ترجیح دهیم»، افزود: خدا در دنیا معبر سخت‌ عبوری را قرار داد که انتهای آن شهادت است و  سردار سلیمانی مظهر مقاومت و بزرگترین تئوریسن نظامی بود و قدرت و شهادت ایشان، دشمنان را در سراسر جهان به لرزه در آورد.

مادر شهید مدافع حرم با اشاره به اینکه فضای مجازی و الغای خواسته‌های دشمنان را داریم، خاطر نشان کرد: باید دقت کنیم، این نظام با خون شهدا پا گرفت و ما وامدار شهدای خودمان هستیم.

وی با اشاره به اینکه شهدای ما در مکتب اسلام درس خواندند و به ائمه، درس پس دادند و «محمود» در وصیت نامه خود به بسیجیان  بیان و عنوان کرد: «برادران و خواهران بسیجی من نگذارید سقیفه و عاشورا تکرار شود که مورد لعن آیندگان قرار می‌گیریم».

مادر شهید رادمهر ادامه داد: در بخش دیگری از وصیت‌نامه شهیدم آمده است که «حیف که یک جان دارم و اگر آن را دشمن از من بگیرد و هزاران جان به من بدهد هزاران بار تقدیم اسلام می‌کنم» و به فرزندانش می‌گوید که «علی و‌ محمد عزیزم! خدا می‌داند که چقدر شما را دوست دارم ولی دین و ولی‌فقیه را بیشتر از شما دوست دارم».

 /۸۶۰۱۵/ج/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.