پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بارش 25 سانتی‌متری برف در محورهای کوهستانی ساری

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری،بارش باران و برف اگرچه از روزهای قبل پیش‌بینی شده اما برخی افراد که هشدارهای هواشناسی را جدی نگرفتند، غافلگیر شدند.

ارتفاع برف در محورهای ساری به کیاسر حدا فاصل کیاسر تا انتهای حوزه استحفاظی راه استان مازندران به ۲۵ سانتی‌متر هم رسیده است، این موضوع را سید علی صادقی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ساری، اطلاع داده است.

وی با اعلام اینکه با وجود بارش شدید برف، محورهای مواصلاتی ساری در مناطق کوهستانی باز است، گفت: محدودیت تردد و منع رفت  آمد در حوزه استحفاظی استان سمنان از سه راهی فولاد محله به سمت شهر سمنان وجود دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ساری با اشاره به بارش ۱۰ سانتیمتری برف در محور جاده‌ای دودانگه،گفت: اقدامات لازم برای پاک‌سازی مسیر انجام شده است.

وی اضافه کرد: تجهیزات راهداری برای بازگشائی محورهای روستایی به اندازه کافی وجود دارد و برنامه‌ریزی برای بازگشای مسیرهای روستایی در چهاردانگه در دستور کار است.

صادقی خاطر نشان کرد: با توجه به تداوم بارش برف در منطقه چهاردانگه تلاش می‌کنیم که راه‌های روستایی این مسیر هم در کوتاه‌ترین زمان بازگشایی شود.

پایان پیام/۸۶۰۰۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.