پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بارش برف در ارتفاعات کلاردشت مازندران

0

معاون توسعه و پیشگیری اداره کل هواشناسی استان مازندران از بارش برف در ارتفاعات کلاردشت خبر داد.

احمد اسدی در گفت و گو با ایسنا با پیش بینی وضع آب و هوای مازندران، اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه ‏های پیـش‏یابـی هواشناسـی، بر روی قله ها در کلاردشت شاهد برف بودیم که البته این امر غیرطبیعی نیست اما در ایستگاه های هواشناسی بارش برف نداشتیم.

وی افزود: در حال حاضر در کجور و بلده رگبار و رعد و برق پراکنده داریم و از عصر امروز پنج شنبه تا فردا از ناپایداری هوا کاسته می‌شود.

معاون توسعه و پیشگیری اداره کل هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: از عصر فردا جمعه با ورود سامانه جدید بارشی و با شمالی شدن جریانات به تدریج شاهد رگبار پراکنده وزش باد خواهیم بود.

اسدی تصریح کرد: در روز شنبه و یکشنبه آینده با تقویت و استقرار جریانات شمالی بارش متناوب باران، وزش باد، مواج شدن دریا و احتمال رعد و برق با کاهش دما مورد انتظار است. از عصر جمعه تا یکشنبه در دامنه‌ها با توجه به بارش‌های رگباری احتمال جاری شدن رواناب به صورت محلی و نقطه‌ای دور از انتظار نیست.

معاون توسعه و پیشگیری اداره کل هواشناسی استان مازندران در توصیه به مسافران و هم استانی‌ها گفت: با توجه به شرایط فعلی جوی و احتمال رگبار و رعدو برق مردم در ارتفاعات نکات ایمنی را رعایت کنند.
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.