پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بارش برف تردد در جاده‌های مازندران را کند کرد

0

به گزارش عصر چهارشنبه مرکز مدیریت راه‌های مازندران  وضعیت جوی هر چهار مسیر هراز ( آمل_ تهران)، کندوان (چالوس- کرج)، سوادکوه (قائمشهر- تهران) و ساری- کیاسر- سمنان برفی همراه با کاهش دید اعلام شده که تردد در آنها نیز با کندی انجام می‌شود.
ترافیک نیمه سنگین در هراز و کندوان 
بر اساس این گزارش، ترافیک در جاده کندوان ( چالوس- کرج) از شمال به جنوب در منطقه هزارچم تا تونل کندوان پرحجم و نیمه سنگین است و در سایر مسیرها نیز تردد به طور عادی و روان در جریان است.
مرکز مدیریت راههای مازندران اعلام کرد : همچنین ترافیک در محور هراز ( آمل- تهران) از شمال به جنوب در محدوده چلاو، تونل وانا تا تکاور و ولاسم در هر دو مسیر به صورت پرحجم و در برخی مواقع نیز به صورت نیم سنگین ادامه دارد.
براساس این گزارش تردد در تمام محورهای استان مازندران با وجود بارش برف و باران برقرار است و مشکلی برای تردد خودروهای عبوری در محورهای این استان وجود ندارد.
اعزام راهداران به مناطق برفگیر
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: به دلیل بارش برف در ارتفاعات حدود ۲۵۰ گروه راهداری به همراه ۳۰۰ دستگاه تجهیزات و ماشین آلات برای خدمات رسانی به خودروهای عبوری به گردنه های برفگیر و صعب العبور اعزام شدند.
عباسعلی نجفی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : هم اکنون با حضور راهداران مشکلی برای تردد خودروهای عبوری در مناطق برفگیر و گردنه های راههای اصلی استان مازندران وجود ندارد، ولی رانندگان برای تردد در محورهای کوهستانی باید زنچیر چرخ به همراه داشته باشند.
وی پرکردن باک بنزین و داشتن تجهیزات زمستانی دیگر را برای رانندگان خودروهای عبوری در مسیر کوهستانی الزامی دانست.
تداوم بارش برف و باران  تا جمعه شب 
اداره کل هواشناسی مازندران اعلام کرد سامانه بارشی که از بامداد امروز این استان را تحت تاثیر خود قرار داده تا جمعه شب ادامه خواهد داشت و در این مدت دریای خزر نیز مواج و ارتفاع موج به یک و نیم متر می رسد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.