پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بارش باران در چهاردانگه/ مه آلود و لغزنده بودن محور کیاسر و راه‌های روستایی

از شب گذشته شاهد بارش باران و در ارتفاعات بارش برف در بخش چهاردانگه می باشیم.

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، از شب گذشته شاهد بارش باران و در ارتفاعات بارش برف در بخش چهاردانگه می باشیم.

محور کیاسر و راه های روستایی  باز و تردد در آن جریان دارد و سطح جاده به علت بارش برف و باران لغزنده می باشد.

به علت مه آلود بودن جاده، رانندگان با سرعت مجاز و با رعایت کامل قوانین و مقررات رانندگی نمایند.

باتوجه به بارش‌ها احتیاط در تردد جاده‌ای، پرهیز از صعود کوهنوردان به ارتفاعات و تجهیز خودروها به ادوات زمستانی، مدیریت در مصرف انرژی مورد تاکید است.

رییس اداره مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: جاده کندوان بر اثر ریزش سنگ در محدوده سیاه بیشه و جاده هراز به علت تعمیرات و ایمن سازی مسیر بسته بوده و اکنون محور سوادکوه تنها محور اتصالی پایتخت به شهر‌های شمالی است.

محسن هاشمی افزود: حجم ترافیک در جاده سوادکوه با بسته بودن کندوان و هراز قابل توجه بوده و افرایش یافته است.

او گفت: ارتفاعات جاده‌های سوادکوه و کیاسر – سمنان نیز به دلیل بارش پراکنده برف و مه گرفتگی لغزنده است و رانندگان با احتیاط برانند.

او به رانندگان توصیه کرد از توقف در محور‌های کوهستانی خصوصا گردنه‌ها که احتمال ریزش سنگ، رانش کوه و سقوط بهمن به همراه دارد پرهیز کنند.

هاشمی گفت: هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

رییس اداره مرکز مدیریت راه‌های مازندران افزود: مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راهها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

مازندران ۱۰هزار و ۷۰۰کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.