پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بارش‌های پراکنده طی هفته جاری در مازندران

0

ایسنا/مازندران معاون‌ توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران از بارش‌های پراکنده طی هفته جاری در این استان خبر داد.

احمد اسدی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد وضعیت جوی طی روزهای آینده اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی مازندران امروز شنبه ۷ دی آسمان استان صاف تا نیمه ابری همراه با کاهش دما در برخی مناطق با افزایش ابر، وزش باد و احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
وی تصریح کرد: فردا یک‏شنبه ۸ دی ماه آسمان استان صاف تا نیمه ابری در ساعات بعد از ظهر با افزایش ابر، وزش باد  و احتمال بارش پراکنده مورد انتظار است.

معاون‌ توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: روز دوشنبه ۹ دی ماه آسمان نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و سه‌شنبه ۱۰ دی ماه نیز صاف تا نیمه ابری در ساعات بعد از ظهر و شب با افزایش ابر همراه با بارش پراکنده در ارتفاعات مه آلود با بارش پراکنده برف و وزش باد خواهد بود.
اسدی ادامه داد: در روز چهارشنبه ۱۱ دی ماه نیز وضعیت جوی استان صاف تا نیمه ابری و پنج‏شنبه ۱۲ دی ماه نیز نیمه ابری و از بعدازظهر بتدریج ابری همراه با بارندگی در ارتفاعات مه آلود با بارش برف و وزش باد مورد انتظار است.
وی گفت: جمعه ۱۳ دی ماه آسمان ابری همراه با بارندگی در ارتفاعات مه آلود با بارش برف، وزش باد و کاهش دما خواهد بود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.