پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

باران در راه مازندران

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران امروز درباره پیش‌بینی وضعیت جوی آسمان مازندران در گفت: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز و فردا کماکان جو پایداری در آسمان مازندران حاکم است و هوایی گرم و پاییزی را شاهد هستیم.

وی افزود: از فردا شب با شکل‌گیری جریانات شمالی انتظار داریم شاهد افزایش ابر، وزش باد و رگبارهای پراکنده به‌ویژه در غرب استان هستیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیلن کرد: روز جمعه با تقویت جریانات خنک شمالی علاوه بر کاهش دما انتظار داریم شاهد بارش‌های پراکنده در آسمان مازندران باشیم.

اسدی با بیان اینکه روز شنبه انتظار داریم در مناطق غربی استان بارش‌هایی اتفاق بیفتد و به‌تدریج از ابرناکی آسمان مازندران کاسته شود، تصریح کرد: روزهای یک‌شنبه و دوشنبه جو پایداری در آسمان مازندران حاکم شده و شاهد آسمانی صاف تا نیمه‌ابری همراه با افزایش نسبی دما هستیم.

وی بیان کرد: مجددا دوشنبه شب به نفوذ سامانه بارشی انتظار داریم شاهد بارندگی، کاهش دما و وزش باد باشیم که در ارتباط با جزئیات آن در روزهای آینده اطلاع‌رسانی می‌شود.

معاون هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران طی ۲۴ ساعت آینده به‌صورت موج کوتاه پیش‌بینی می‌شود.

 /۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.