پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

باراش باران در روزهای پایان هفته/مازندران خنک می‌شود

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، معاون توسعه و ‌پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران با اعلام اینکه هوای استان در روزهای پایان هفته خنک می‌شود، از وقوع رعدو برق و رگبار پراکنده در استان خبر داد.

احمد اسدی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به پیش‌بینی وضع هوای مازندران اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران امروز، پنج‌شنبه ۱۵ شهریور وضعیت جوی درمناطق ساحلی تا دامنه‌ها، نیمه ابری تا ابری با کاهش نسبی دما، وزش باد بویژه در بعدازظهر و شب با رگبار پراکنده و احتمال رعدوبرق همراه است.

وی افزود: وضعیت هوای مازندران در ارتفاعات، صاف تا نیمه ابری همراه با کاهش دما، وزش باد و از بعدازظهر با افزایش ابر و رگبار و رعدوبرق پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

اسدی با اشاره به اینکه در روزهای جمعه و شنبه ۱۶و ۱۷ شهریور وضعیت جوی استان، نیمه ابری با کاهش تدریجی و نسبی دما است، تصریح کرد: آسمان استان در بعدازظهر و شب ابری در ارتفاعات مه آلود، با رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد همراه است.

معاون هواشناسی گفت: از روز یک‌شنبه ۱۸ تا سه شنبه ۲۰ شهریور آسمان استان صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش تدریجی و نسبی دما در بعدازظهر با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.