پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بابلی‌ها در اندیشه کسب نخستین پیروزی لیگ فوتبال کشور هستند

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم  از بابل، هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته سوم کشور شنبه با برگزاری سه دیدار آغاز خواهد شد که در یکی از مهم ترین دیدارها تیم فوتبال خونه به خونه میزبان فجر سپاسی شیراز خواهد بود.

خونه به خونه که هنوز در شوک عدم صعود به لیگ برتر قرار دارد در این فصل شرایط متفاوتی داشت و قرار بود در این فصل شرکت نکند و قید تیمداری را بزند.

با کش و قوس‌های فراوان تیم پر هوادار بابلی در رقابت‌های امسال لیگ یک شرکت کرد ولی این تصمیم دیرهنگام باعث شد آنها بازی اول مقابل ملوان انزلی را از دست بدهند و سه بر صفر بازنده شود و سپس در دومین دیدار نیز مقابل سیاه جامگان در مشهد با یک گل بازی را واگذار کند.

شاگردان اکبر محمدی در سومین دیدار خود در ورزشگاه خانگی بدنبال نخستین برد خود خواهند بود تا طلسم ناکامی آنها شکسته شود و برای صعود عزم خود را جزم کنند.

فجری‌های شهر شیراز هم وضعیت چندان خوبی ندارند. آنها بسیار دیر شروع کردند ولی با مجید صالح استارت کار را زدند و در اولین دیدار خود در کرج علیرغم بازی خوبی که انجام دادند با یک گل مغلوب اکسین شدند و در دومین دیدار نیز در ورزشگاه خانگی خود با تساوی بدون گل مقابل آلومینیوم متوقف شدند.

فجری‌ها با انجام تمرینات منظم خود در طول هفته و علیرغم غیبت دو، سه بازیکن کلیدی خود خیلی مصمم هستند تا اولین برد خود را بیرون از خانه جشن بگیرند.

این دیدار را وحید صالحی به کمک‌های جعفر مهاجر، عبدالعلی شکرگزار و شبیر بهروزی قضاوت خواهد کرد که بابک وسیله نیز ناظر کار داوری را بر عهده خواهد داشت.

در جدول رده بندی خونه به خونه بدون امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار دارد و فجری‌های شهر شیراز نیز با تک امتیاز خانگی خود در رده دهم قرار دارند و دو تیم با برد در این دیدار سعی دارند جهشی خیره کننده در جدول رده بندی داشته باشند.

گزارش از علی گرجی پور

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.