پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بابلی‌ها بدون سرمربی به مصاف اکسین البرز می‌روند

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابل، تیم فوتبال خونه به خونه بابل عصر امروز در هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور  در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف تیم اکسین البرز می‌رود.

تیم اکسین البرز پس از استعفا فراز کمالوند، مجتبی حسینی را روی نیمکت خود می‌بینند و این بازی نخستین دیداری است که حسینی هدایت اکسینی‌ها را برعهده دارد و قطعا برای کسب پیروزی به میدان می‌روند.

تیم اکسین البرز هفته یازدهم در مقابل ملوان بند انزلی با تساوی بدون گل متوقف شد و در آن‌سوی میدان نیز نماینده استان مازندران در لیگ آزادگان هفته گذشته در یک بازی خانگی مقابل تیم شهرداری ماهشهر به تساوی بدون گل دست یافت.

اکسین که قبل از شروع لیگ با جذب چند بازیکن سرشناس به عنوان مدعی اصلی صعود لقب گرفته بود اکنون با استعفا فراز کمالوند سرمربی سابق خود در وضعیت بحرانی قرار گرفته است و اکسینی‌ها در اندیشه این هستند که در نخستین حضور مجتبی حسینی به عنوان سرمربی با کسب پیروزی در مقابل نماینده فوتبال بابل از بحران بوجود آمده رهایی یابند.

تیم خونه به خونه بابل که وضعیت خوبی را در جدول رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور ندارد با 6 امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول قرار دارند و در آن سوی میدان نیز تیم اکسین البرز با 13 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.