پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بابلی‌ها با پیکر مطهر 15 شهید گمنام دفاع مقدس وداع می‌کنند

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابل، سرهنگ پاسدار مرتضی رمضانی امروز در نشست خبری رزمایش اقتدار عاشورایی، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های شهرستان مبارزه با آشوب‌های خیابانی است و در این راستا تلاش‌هایی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی هستیم انقلاب ما ادامه انقلاب امام حسین (ع) است، افزود: این ایستادگی و مقاوت در انقلاب اسلامی باعث عزت جمهوری اسلامی ایران شد.

فرمانده سپاه بابل تصریح کرد: انقلاب اسلامی با نگاه به موضوع عاشورا درس مقاومت و ایستادگی گرفته و دیگر ملت‌ها نیز آن روحیه مقاومت و ایستادگی را از ملت ما یاد گرفتند.

وی بیان کرد: دشمن هر روز بدنبال این است که فاصله بین مردم و انقلاب فاصله ایجاد کنند و در کنار رهبری معظم دشمن تا به الان نتوانست اهداف خود را در کشور ما پیاده کند.

شریفی گفت:  سپاه پاسداران بر اساس وظیفه ذاتی خودش در دفاع از انقلاب اسلامی و برای دفع توطئه دشمن برنامه آماده به رزم خودش را در سراسر کشور به نمایش خواهد گذاشت.رزمایش محمد رسول‌الله در روزهای 23 و 24 شهریور در شهرستان بابل با حضور بسیجیان شهرستان برگزار خواهد شد.گردان‌ها در مکان‌های اردوگاهی و با برگزاری کلاس‌های آموزشی و راهپیمایی‌های شبانه تا صبح روز شنبه این برنامه‌ها ادامه خواهد داشت.

وی افزود: درهفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح در بابل، تجلیل از رزمندگان در پایگاه‌های بسیج و عطرافشانی گلزار شهدا را در برنامه خواهیم داشت.هفته آینده با هماهنگی‌های که با استان شد بناست برنامه وداع با 15 شهید خوش‌نام را در شهرستان داشته باشیم.

 /ن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.