پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بابلسر میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو شد

0

ایسنا/مازندران رییس اداره ورزش و جوانان بابلسر از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو به میزبانی مازندران در این شهرستان خبر داد.

یاسر ابراهیم‌زاده درگفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه این مسابقات از ۱۶ آبان ماه آغاز و تا ۲۰ آبان ادامه دارد، اظهار کرد: بابلسر میزبان بیش از ۵۰۰ ورزشکار و ۱۰۰ داور خواهد بود و ۶۰۰ نفر از سراسر کشور وارد این شهر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان در رده نوجوانان انجام می‌شود، تصریح کرد: از ۱۶ آبان ماه افتتاحیه آقایان انجام خواهد شد و تا ۱۷ آبان ادامه خواهد داشت و همزمان با اختتامیه آقایان افتتاحیه مسابقات بانوان خواهد بود.

رییس اداره ورزش و جوانان بابلسر با بیان اینکه این مسابقات در سالن شهیدان نوبخت در این شهرستان برگزار می‌شود، گفت: استفاده از تجارب ورزشکاران این رشته ورزشی و آشنایی آن‌ها با داوران و مربیان ارزنده کشور از مزیت‌های میزبانی این مسابقات است.

ابراهیم‌زاده با اشاره به اینکه این مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: جام ال‌جی یکی از معتبرترین جام‌هایی است که در ایران برگزار می‌شود بنابراین تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات از روزهای گذشته اندیشیده شده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.