پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بابایی‌کارنامی: وزارت کشور هماهنگی فرآیند انتخابات را به‌خوبی انجام نداد

0

 علی بابایی‌کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با پیگیری حل مشکلات زیرساخت‌های انتخابات، اظهار کرد: ا زطریق رایزنی با مسؤولان استانی و دستگاه‌های نظارتی و فرمانداران درحال پیگیری حل مشکلات هستیم.

وی افزود:  البته این موضوع توجیه ندارد که در برخی از حوزه‌های انتخابی تا ساعت ۹ صبح انتخابات برگزار نشده باشد.

این عضو هیأت نظارت در انتخابات مازندران گفت: از مشکلات تعرفه‌های انتخابات گرفته حتی آگهی نامزدهای انصرافی هم دوباره منتشر شده که این شیطنت است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه وزارت کشور هماهنگی به‌خوبی انجام نداد، خاطرنشان کرد: در حال مستندسازی این مشکلات اجرایی هستیم که بعدها در صحن علنی مجلس شورای اسلامی پیگیری می‌کنیم.

بابایی‌کارنامی با تاکید بر اینکه امیدواریم این مسائل عمدی نباشد چراکه از قبل باید سازوکار انتخابات اندیشیده‌می‌شد، تصریح کرد:  البته این مشکل تنها مربوط به استان  مازندران نیست براساس اخبار واصله در سایر استان‌های کشور مشاهده شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال بررسی از سوی هیأت نظارت در مجمع هستیم، افزود: قرار بود ساعت هفت انتخابات برگزار شود که براساس پیگیری‌های انجام شده و باتوجه به اینکه همزمانی سه انتخابات با هم است ارکان اجرایی سر صندوق برخی انصراف دادند، برخی هماهنگی انجام نشده برخی ذخیره‌ها را آماده نکردند و برخی امکانات نیاوردند همه اینها دست به دست هم داد شاهد بروز این مشکلات بودیم.

بابایی‌کارنامی در پایان گفت: براساس بازدید میدانی مشارکت مردم مازندران در پای صندوق‌های رای مطلوب است.

 /۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.