پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ایمن‌سازی مسیر تردد زائرین اربعین در مازندران

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، مدیرکل راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران از عملیات ایمن‌سازی محورهای استان جهت سهولت در تردد زائران اربعین در استان خبر داد.

حسن جهانیان امروز در جمع خبرنگاران بر اهمیت توجه به راه‌های استان در سفرهای ایام اربعین حسینی و بر تأمین ایمنی در محورهای مواصلاتی تحت پوشش تأکید کرد و افزود: از ابتدای سال جاری ارتقای ایمنی در راه‌های ارتباطی استان در دستور کار قرار گرفته است.

وی فراهم ساختن مسیری ایمن برای تردد زائران را اولویت مهم در بین فعالیت حوزه راهداری در این زمان برشمرد و تصریح کرد: استقرار مستمر گشت‌های راهداری، اجرای عملیات روکش آسفالت، لکه‌گیری، نصب نیوجرسی و گاردریل، ترمیم روشنایی، نصب علائم و خط کشی، پاک‌سازی حریم، آشکارسازی و ایمن‌سازی نقاط پرتگاهی و نقاط پرخطر از جمله اقداماتی است که با اولویت ویژه در مسیرهای عبوری زائران عتبات عالیات انجام شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از مردم خواست با مشارکت در اعلام مرزهای ورودی مورد نظر خود در زمان بازگشت از عراق از طریق سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱، سازمان راهداری را جهت برنامه ریزی برای اعزام ناوگان حمل‌ونقل به مرزها کمک کنند.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.