پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ایجاد بزرگ‌ترین مرکز اقامتگاهی برای ایثارگران در شمال کشور

0

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور امروز در بازدید از مجموعه هتل‌های کوثر در این شهرستان بر ضرورت تعیین تکلیف اموال و مستقلات این سازمان  تاکید و اظهار کرد: از قبل یک‌سری دارایی در قالب مراکز اقامتی و هتل‌ها در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده که در اختیار خانواده‌های شاهد و ایثارگران قرار می‌گیرد.

وی  با اشاره به اینکه بعضی از مراکز مستهلک شده و نیاز به بازسازی دارد،گفت: از جمله این موارد هتل کوثر رامسر از مجموعه هتل‌های گروه کوثر است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بیان کرد: با همتی که دوستان ما در سازمان سیاحتی کوثر انجام دادند، بخش‌های مختلفی در حال بازسازی و استفاده است.

معاون رئیس‌جمهور با اشاره به وجود پروژه‌های نیمه‌تمام در کشور، تصریح کرد: در تبریز، بندر انزلی، رامسر، مشهد و اصفهان  پروژه نیمه‌تمام وجود دارد به طور کلی تلاش بر این است این پروژه‌ها به سرعت به اتمام برسد.

قاضی‌زاده هاشمی بیان کرد: در شمال کشور به‌دنبال ایجاد مرکز اقامتگاهی بزرگ برای ایثارگران کشور هستیم که امیدواریم با سازمان سیاحتی و املاک به نتیجه برسیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اعلام اینکه ۳.۵ میلیون جامعه هدف ماین سازمان هستند که در ابعاد مختلف، خدمت‌رسانی متفاوت است، گفت: انواع خدمات از جمله  رفاهی، معیشتی، درمانی و در تمام عرصه‌هه به خانواده‌های ایثارگران خدمات ارائه می‌شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.